Inginer Junior Corelare, Transport si Servicii KA

Telekom Romania Communications S.A.

08-09-2015 | EXPIRA LA 08-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Îndeplineşte sarcini de natură tehnică reprezentând activităţi de administrare, management, operare şi supervizare a serviciilor clientilor KA din retelele de transmisiuni. Analizează şi stabileşte soluţii tehnice de inginerie, emite DLR si actualizeaza bazele de date tehnice - având o viziune de ansamblu asupra reţelei de transmisiuni, pentru a rezolva deranjamentele şi disfuncţionalităţile apărute la nivelul serviciilor implementate peste reteaua de transport şi face recomandări luând în considerare aspectele tehnice specifice fiecărui echipament.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Administrarea, managementul şi supervizarea serviciilor clientilor KA din reţelele de transmisiuni SDH, DWDM,, Tehnologiile: ADVA, Lucent, Ericsson, Alcatel, ECI, Siemens, Fujitsu, Huawei, ZTE, pentru a asigura funcţionarea permanentă şi menţinerea la parametrii de calitate a acestora;
- Efectuează teste/masurători complexe asociate cu instalarea, întreţinerea, restabilirea serviciilor clienţilor, inclusiv diagnosticare şi ghidare de la distantă cu ajutorul sistemelor disponibile;
- Emite si actualizeaza DLR-uri pentru circuitele interne Telekom, verifica completitudinea si corectitudinea datelor referitoare la circuitele interne.
- Analiza reclamaţiilor primite de la clienţii cu contracte SLA, discernerea dacă acestea s-au datorat unei indisponibilităţi produse din cauza Telekom, determinarea datei de restabilire a incidentului;
- Escaladeaza problemele de infrastructura observate catre Departamentele corespunzatoare din structura Diviziei Operare in Retea sau catre compartimente din cadrul Diviziei Servicii Tehnice.
- Escaleaza problemele si intocmeste rapoartele pentru activitatea furnizorilor;
- Urmărirea corectitudinii din punct de vedere tehnic a datelor din bonurile de deranjamente,
- Gestionează şi actualizează bazele de date aferente serviciilor clientilor KA din reţelele SDH, DWDM;
- Participă la definirea abordărilor tehnice, la planificarea şi programarea muncii;
- Propunerea de soluţii şi mijloace de îmbunătăţire a activităţii;
- Orientarea către client şi preocuparea pentru creşterea calităţii muncii;
- Îndeplinirea altor sarcini trasate de şeful direct şi de conducerea societăţii, in limitele competenţei;
- Respectă şi lucrează după următoarele referinţele normative în vigoare, disponibile pe intranet;
- Respectă politicile de securitate şi standardele de calitate implementate in Telekom;
- Pastrează confidenţialitatea informaţiilor cu caracter personal a clienţilor externi, precum şi a informaţiilor din bazele de date externe şi interne la care are acces.


CERINTE

Studii:
- Studii superioare tehnice.

Experienţa în muncă:
- Minim 1 an în domeniul telecomunicaţiilor;
- Cunoaşterea a cel puţin un sistem management transmisiuni.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Rezistenţă la stres;
- Lucrul în echipă;
- Iniţiativă;
- Cunoştinţe de limba engleză;
- Cunoştinţe specifice:
o Tehnologii SDH, DWDM, Ethernet over SDH, Sincronizare reţea transport, Acces;
o Operare şi întreţinere reţele transmisiuni digitale;
o Cunostinţe operare servere cu sisteme de operare UNIX, Windows;
o Cunoştinţe avansate de MS Office (Word, Excel, Acces, PowerPoint);
- Disponibilitate de lucru în ture.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.