Inginer IP, Corelare si Servicii KA

Telekom Romania Communications S.A.

08-09-2015 | EXPIRA LA 08-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Monitorizează incidentele legate de infrastructura de retea si serviciile IP pentru clientii mari (Key Accounts), cu scopul de a asigura disponibilitatea, încadrarea în parametrii normali de funcţionare şi continuitatea operaţională a reţelei.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Analiza reclamaţiilor primite de la clienţii cu contracte SLA, discernerea dacă acestea s-au datorat unei indisponibilităţi produse din cauza Romtelecom, determinarea datei de restabilire a incidentului;
- Urmărirea corectitudinii din punct de vedere tehnic a datelor din bonurile de deranjamente, care constituie rapoartele lunare pentru clienţii cu contracte SLA;
- Efectuarea de teste/masurători asociate cu diagnoza nivel 1 si restabilirea serviciilor IP ale clienţilor;
- Escaladeaza pentru solutionare problemele legate de reclamatii si solutionare deranjamente catre Compartiment Livrare si Intretinere Servicii IP
- Monitorizarea preventiva si retroactiva a functionarii serviciilor IP prin utilizarea aplicatiilor existente;
- Gestionarea serviciilor cu SLA, urmărirea actualizării corecte a bazei de date a serviciilor cu SLA monitorizate;
- Alinierea informaţiilor între entităţile implicate în realizarea serviciilor cu SLA şi restul departamentelor;
- Îşi însuşeşte şi respectă procedurile operaţionale şi instrucţiunile de lucru;
- Propunerea de soluţii şi mijloace de îmbunătăţire a activităţii;
- Orientarea către client şi preocuparea pentru creşterea calităţii muncii;
- Îndeplinirea altor sarcini trasate de şeful direct şi de conducerea societăţii, in limitele competenţei;
- Pastrează confidenţialitatea informaţiilor cu caracter personal a clienţilor externi, precum şi a informaţiilor din bazele de date externe şi interne la care are acces.


CERINTE

Studii:
- Studii superioare în domeniile: Electronică şi Telecomunicaţii, Automatică, Informatică, Cibernetică sau Calculatoare.
- Certificarea CCNA constituie un avantaj;

Experienţă în muncă:
- Minim 3 ani experienta relevanta.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Aptitudini analitice şi de sinteză;
- Capacitate de planificare şi organizare;
- Capacitate de lucru în echipă, abilităţi de comunicare;
- Iniţiativă;
- Rezistenţă la stres;
- Cunostinţe de limba engleză;
- Cunostinţe de MS Office;
- Administrarea şi operarea de aplicaţii de gestiune date (baze de date, aplicaţii de tip inventar, etc);
- Înţelegerea serviciilor IP si linii inchiriate;
- Înţelegerea nivelurilor OSI, a protocoalelor IP, MPLS, a noţiunilor legate de reţele LAN/ WAN, rutere/switch-uri;
- Disponibilitate de lucru în ture.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.