Inginer Instalatii pentru Constructii

ROMTELECOM

19-08-2014 | EXPIRA LA 18-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura desfasurarea in conditii optime a a proiectelor de dezvoltare constructii civile ale companiei, cu privire la partea de instalatii, asigurand conformitatea lucrarilor de constructii cu proiectul tehnic, cu legislatia in vigoare si procedurile interne ale copaniei precum si optimizarea costurilor
precum si in propunerea, aprobarea si implementarea planului de investitii CAPEX aferent Diviziei Proprietati Imobiliare Romania, cu scopul urmaririi controlului permanent si optimizarii acestora.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

Participa la intocmirea planului de investitii CAPEX, prin analiza si verificarea documentelor furnizate de managerii de proiect si ingineri constructor din Romtelecom, propune proiecte noi de constructii;
Verifica evaluari de costuri, studii de fezabilitate si solutii, planifica proiectele de constructii;
Elaboreaza/participa la elaborarea documentelor de aprobare/utilizare a bugetului de proiect; elaboreaza documente pentru achizitia lucrarilor/echipamentelor/serviciilor – PR, specificatii tehnice, devize lucrari, teme de proiectare si asigura consiliere in procesul de selectie al furnizorilor prin analiza tehnica a ofertelor;
Monitorizeaza si controleaza contractele derulate in cadrul proiectelor alocate, din punct de vedere buget, calitate lucrari si timp;
Controleaza executia lucrarilor, asigurandu-se de respectarea proiectului tehnic, a tehnologiilor de executie si a cerintelor de calitate in conformitate cu autorizatiile eliberate;
Verifica si certifica realizarile lunare pentru proiectele alocate – situatii de lucrari;
Asigura receptia calitativa a lucrarilor (proces verbal de receptie calitativa) si initiaza documentul de acceptanta lucrari pentru proiectele din portofoliu;
Raspunde de intocmirea corecta a tuturor documentelor financiare (document de acceptanta lucrari, factura) cu impact in inregistrarile contabile;
Raspunde de inchiderea proiectelor din portofoliu cu PIF (proiect punere in functiune) in termen de maximum 30 de zile de la finalizarea acestuia;
Participa la intalnirile planificate pentru monitorizarea proiectelor de care este responsabil, semnaleaza situatii critice in derularea proiectului si propune solutii de rezolvare;
Elaboreaza si transmite rapoarte referitoare la realizarile proiectelor de care este responsabil inclusiv performanta si implicarea a membrilor din echipa de proiect, in timpul si la calitatea solicitata;
Furnizeaza rapoarte si documente referitoare la performanta furnizorilor implicati in proiectele de portofoliu;
Asigura verificarea, analiza si aprobarea, din punct de vedere al constructiilor civile, a solicitarilor de interventie asupra proprietatilor inaintate de terti pentru contractele/proiectele comerciale in relatia colocator-locatar si locator-colocator;
Analizeaza tehnici de executie, autorizatiile transmise de chiriasi colocatori, transmite catre departamentul Comercialdin cadrul Diviziei Proprietati Imobiliare Romania acordul/dezacordul pentru autorizarea executiei lucrarilor si inceperea acestora;
Ofera expertiza tehnica in domeniul constructiilor pentru proiectele/contractele comerciale in relatia colocator-locatar si locator-colocator;
Asigura coordonare cross-functionala si circuitul informatiei;
Pregateste raportarile solicitate si le transmite catre management in timpul si la calitatea solicitata.


CERINTE

Studii:
Studii tehnice superioare in domeniul constructiilor civile, instalatiilor – absolvent al Universitatii de Constructii (UTCB),
Experienţa în muncă:
5 ani de experienta relevanta in Constructii Civile si Instalatii Constructii;
2 ani experienta in Managementul Proiectelor si in urmarirea bugetelor;
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Bune abilitati organizatorice si de planificare;
Abilitatea de a gestiona simultan proiecte multiple complexe;
Flexibilitate, seriozitate, spirit de echipa;
Bune abilitati de comunicare verbala si in scris;
Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, , abilitate de a lucra sub presiune;
Persoana serioasa, responsabila, dinamica, comunicativa;
Adaptabilitate la noi procese, tehnologii si la invatare permanenta;
Limba engleza - avansat;
Abilitati si cunostinte de operare PC la nivel mediu : Word, Excel, Power Point, Acad
Carnet conducere categoria B


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...