Inginer de Sistem Senior

Telekom Romania Communications S.A.

01-08-2016 | EXPIRA LA 31-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Manager Operatiuni HDC/Directia Executiva Tehnologie si Informatie Romania

SCOP: Asigura proiectarea, dezvoltarea si suportul pentru solutiile de infrastructura IT in Data Centre; concepe, îmbunătăţeşte, oferă consultanţă şi suport pentru operarea managementului şi întreţinerea serviciilor IT (integrare, administrare sisteme şi reţea de date) livrate clienţilor externi şi pentru soluţiile de infrastructură HDC.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

• Asigură buna funcţionare a infrastructurii HDC (Reţea de date, Sisteme, Management şi Monitorizare);
• Asigura testarea si propune solutiile inovative si tehnologii noi pentru implementare;
• Rezolva incidentele majore aparute, asigura consultanta si suport, redacteaza documentatia corespunzator;
• Asigură implementarea serviciilor contractate de clienţi precum şi a proiectelor de upgrade infrastructură IT;
• Menţine inventarul echipamentelor şi resurselor, administrează şi actualizează lista de materiale şi echipamente, propune achiziţii;
• Menţine relaţia cu partenerii/departamente Telekom şi integratorii de servicii, se asigură de buna desfăşurare a lucrărilor de implementare şi integrare;
• Evaluează cerinţele pentru îmbuntăţire/dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de sisteme integrate pentru satisfacerea cerinţelor clienţilor;
• Asistă inginerii de service în activitatea de întreţinere HW/SW a sistemelor conform contractelor de service existente si a specificatiilor producatorului;
• Asigură performanţa şi disponibilitatea crescută a soluţiilor de infrastructură (servere, sisteme de operare, storage, SAN şi alte echipamente HW/SW ), începând cu proiectarea noilor sisteme, administrarea serverelor şi echipamentelor de reţea, prin controlul planificării şi utilizării capacităţii, administrării configuraţiilor, monitorizare pro-activă şi asigurarea securităţii sistemelor;
• Întocmeşte şi întreţine documentaţia privind taskurile de rutină;
• Asigură protejarea datelor clienţilor prin implementare planuri de salvare (backup) şi protecţie la dezastre;
• Rezolvă efectiv incidentele/ problemele apărute în mod proactiv sau semnalate de Help Desk.
• Evaluează cerinţele pentru îmbuntăţire/ dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de sisteme integrate pentru satisfacerea cerinţelor clienţilor;
• Asigură întocmirea documentaţiilor de proiect, pentru implementarea soluţiilor ICT, se asigură că sistemele corespund standardelor IT;


CERINTE

• Studii superioare (licenţă) în domeniul IT sau echivalent;
• Atestate prin care se confirmă studii de pregătire în sisteme specifice IT - reprezinta un avantaj
• Certificari de specialitate sau atestate profesionale IT - reprezinta un avantaj
• Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platformă hardware şi/sau domeniu de aplicaţie;
• Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel);
• Cunoştinţe de hardware (componente, periferice);
• Bună comunicare în limba română şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţa directă cu clienţii interni);
• Cunoştinţe de verificare şi validare sistem;
• Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă;
• Orientare spre client;
• Lucru în echipă;
• Rezistenţă la lucru în condiţii de stres;
• Persoană organizată & proactivă;
• Limba engleză nivel mediu;
• Capacitate de a lua decizii în mod independent;
• Capacitate de analiză şi sinteză.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.