Inginer de Sistem Junior

Telekom Romania Communications S.A.

30-01-2015 | EXPIRA LA 01-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Contribuie la asigurarea disponibilităţii şi accesului permanent al utilizatorilor companiei la sistemele şi serviciile IT prin recepţionarea evenimentelor, înregistrarea acestora şi urmărirea rezolvării lor utilizând si instrumente specifice de monitorizare atunci cînd situaţia o impune.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

Se constituie in nivel 1 de suport specializat;
Ofera consultanta si suport specializat IT la distanta
Recepţionează, înregistrează şi face analiza preliminară a tuturor evenimentelor IT semnalate de către sisteme de monitorizare şi/sau utilizatori;
Gestionează, coordonează tratarea tuturor evenimentelor IT semnalate, prioritizează evenimentele înregistrate, le rezolvă imediat dacă este posibil sau, pentru situaţii mai complexe le repartizează pentru tratare echipelor de suport specializat corespunzătoare;
Notifică suportul specializat în funcţie de prioritatea evenimentului IT;
Urmăreşte rezolvarea evenimentelor IT, verifică tratarea evenimentelor şi informează utilizatorii despre rezoluţia acesteia;
Participa la procesesul si activitatile de User Management
Participa la procesul de menţinerea la zi a procedurilor interne, ofera instructiuni detaliate orientate spre sarcini pentru procesele service desk, monitorizare şi administrare utilizatori IT;
Elaborează rapoarte asupra evenimentelor IT;
Respectă politicile de securitate ale companiei şi cele specifice IT (useri, parole, permisiuni, servere, servicii IT, etc.);
Respecta politicile de Securitate ale Companiei si Diviziei;
Asigura confidentialitate, integritate, securitate si disponibilitate a datelor si informatiilor;


CERINTE

Studii:

Studii superioare (student si/sau absolvent in domeniul tehnic sau economic.

Experienţă in munca:

Experienta de lucru de minim 6 luni in domeniul IT

Cunostinţe, Aptitudini, Abilitaţi:

Cunoştinţe generale hardware (componente, periferice)
Cunoştinţe bune despre software sisteme de operare desktop (Windows)
Cunoştinţe bune despre platforma Microsoft Office
Cunoştinţe generale despre Servicii de acces, Reţea de date si permisiuni de acces
Orientare către client
Lucru în echipă
Rezistenţă la stres, răbdare si capacitate de analiza
Organizat şi proactiv
Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare in limba română şi limba engleză
Abilitatea de explicare a unor noţiuni tehnice IT unor persoane neavizate


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.