Inginer de Sistem IT - Servicii de Infrastructura

Telekom Romania Communications S.A.

27-01-2015 | EXPIRA LA 26-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Inginerul de sistem IT este responsabil de intretinerea, implementarea si administrarea serviciilor de comunicatii si infrastructura IT ale companiei aflate in aria de responsabilitate a departamentului Servicii de Infrastructura ale Companiei cu scopul de a asigura disponibilitatea acestor servicii pentru useri.


RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

 Asigură disponibilitatea serviciilor şi serverelor de infrastructură IT din aria de competenţă conform SLA;
 Asigura suport tehnic hardware si software la nivel de sistem de operare Windows si pentru serviciile de infrastructura IT (AD-DS, FileSharing, FTP, DNS, DHCP, Mail, Proxy, Antivirus, etc)
 Rezolvă incidentele şi problemele serviciilor IT din aria de competenta conform SLA;
 Rezolvă cereri de servicii IT din aria de competenta;
 Monitorizeaza, administreaza si asigura mentenanta sistemelor de infrastructura IT din aria de competenta;
 Participă la implementarea proiectelor IT din aria de competenţă;
 Întocmeşte şi întreţine documentaţia privind activităţile de rutină pentru operarea sistemelor IT (întreţinerea conturilor, backup/ restore, startup/ shutdown, scripturi, etc);
 Respectă Politicile de Securitate ale Companiei şi ale Diviziei;
 Asigură confidenţialitatea, integritatea, securitatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor;
 Actualizează listele de inventar, licenţele şi configuraţiile cu modificările hw/sw a echipamentelor din aria de responsabilitate a Departamentului Servicii de Infrastructura ale Companiei;
 Transferă cunoştinţe din domeniul administrarii de sistem colegilor noi;
 Lucrează în echipă cu toti ceilalţi colegi din Departamentul Servicii de Infrastructura ale Companiei


CERINTE

Studii:
 Diplomă studii Universitare în IT (Automatică, Electronică)

Experienţa în muncă:
 Experienţă de 1-2 ani în domeniul administrarii de servere Microsoft Windows, relevantă pentru cerinţele postului;


Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
 Experienţă avansata în operare şi administrare sisteme de operare Microsoft Windows Server;
 Experienta in administrare servicii de infrastructura IT (AD-DS, DNS, DHCP, SMTP, etc);
 Experienta intr-un mediu Microsoft Outlook si Exchange Server;
 Cunostinte despre solutii de virtualizare servere si desktop-uri ( VMware, Hyper-V, Xen Server, Citrix etc);
 Cunostinte despre sisteme SANs si alte siteme de storage;
 Cunostinte de baza de retea: TCP/IP, LAN, WAN, VPN, WLAN;
 Abilitatea de a interpreta documente ca: manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă’;
 Lucru în echipă si implicare;
 Abilitatea de a asculta, a invata si de a-si optimiza abilitatile si performanta;
 Pasiune pentru IT si interes puternic in auto-dezvoltare;
 Bune abilităţi de comunicare;
 Rezistenţă la lucru în condiţii de stres;
 Persoană organizată şi proactivă;
 Abilitati dezvoltate de analiza si sinteza;
 Atentie la detalii;
 Orientare catre client si rezultate;
 Poate fi solicitat să lucreze în ture după amiaza şi în weekend, prin rotaţie
 Cunostinte limba engleza



Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.

Doar candidaţii eligibili vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.