Inginer de Sistem IT – Remote IT

ROMTELECOM

05-07-2013 | EXPIRA LA 04-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigură suport şi consultanţă pentru soluţii informatice complexe destinate clienţilor externi si oferă soluţii optime pentru problemele clienţilor (timp, calitate şi costuri);
Evaluează cerinţele pentru îmbunătăţire/dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de îmbunătăţire pentru atingerea unui nivel cât mai înalt de satisfacerea cerinţelor clienţilor;
La solicitarea clientului sau a companiei, promovează telefonic oferta de produse şi servicii Romtelecom;
În funcţie de evoluţia nevoilor de business din cadrul Romtelecom, efectuează temporar orice alte activităţi similare, specifice Direcţiei Executive de care aparţine;
Verifică gradul de statisfacţie al clienţilor faţă de serviciile furnizate şi asigură asistenţă tehnică;
Preia, înregistrează şi soluţionează, în limita drepturilor, tichetele clienţilor; redirijează tichetele către alte departamente implicate pentru a obţine cea mai rapidă soluţionare a problemei;
Înregistrează toate notificarile venite din partea clienţilor în aplicaţia de înregistrare tichete;
Colaborează cu alte departamente tehnice interne pentru soluţionarea problemelor tehnice apărute;
Colaborează cu departamentele tehnice în vederea soluţionării problemelor de natură tehnică;
Colaborează cu compartimentele Contracte şi Facturare pentru rezolvarea solicitărilor clienţilor de natură financiară sau modificări asupra contractelor;


CERINTE

Studii:

Studii superioare cu licenţă în domeniul IT sau echivalent (Politehnică, IT, Electronică, etc).



Experienţă profesionala:

Experienţă de lucru minim 1 an în domeniul IT;
Experienţă de lucru în relaţiile cu clienţii.



Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux,Mac;
Cunoştinţe temeinice de configurare rutere şi echipamente reţea;
Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platforma hardware şi/sau domeniu de aplicaţie;
Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel);
Cunoştinţe de hardware (componente, periferice);
Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni şi externi;
Cunoştinţe de verificare şi validare sistem;
Posibilitatea de a interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă;
Constituie un plus certificarile CCNA
Limba engleză nivel mediu;
Orientare spre client si bune abilitati de comunicare;
Rezistenţă la lucru în condiţii de stres;
Persoană organizată
Capacitate de a lua decizii si de analiza;
Atitudine proactiva si pozitiva


BENEFICII OFERITE

Postul este pe perioadă nedeterminată si presupune lucru in ture.

Dacă regasesti multe aspecte comune cu profilul tau si doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...