Inginer de Sistem IT - Premium Helpdesk

ROMTELECOM

07-07-2014 | EXPIRA LA 06-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Oferă consultanţă telefonică/de la distanţă şi suport de calitate pentru proiectarea serviciilor IT (integrare, administrare sisteme şi reţea de date) livrate clienţilor externi care întâmpină dificultăţi în utilizarea calculatorului sau a Internetului.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Asigură suport şi consultanţă pentru soluţii informatice complexe destinate clienţilor externi;
Oferă soluţii optime pentru clienţilor (timp, calitate şi costuri);
Menţine confidenţialitatea datelor clienţilor care apelează linia verde şi numărul cu suprataxă destinată soluţionării problemelor cu calculatorul sau cu Internetul;
Evaluează cerinţele pentru îmbunătăţire/dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de îmbunătăţire pentru atingerea unui nivel cât mai înalt de satisfacerea cerinţelor clienţilor;
La solicitarea clientului sau a companiei, promovează telefonic oferta de produse şi servicii Romtelecom, cu scopul de a contribui la creşterea veniturilor companiei;
Verifică gradul de statisfacţie al clienţilor faţă de serviciile furnizate şi asigură asistenţă tehnică;
Preia, înregistrează şi soluţionează, în limita drepturilor, tichetele clienţilor; redirijează tichetele către alte departamente implicate pentru a obţine cea mai rapidă soluţionare a problemei;
Înregistrează toate notificarile venite din partea clienţilor în aplicaţia de înregistrare tichete (ATLAS) în conformitate cu procedurile specifice Directoratului;
Cunoaşte, respectă şi aplică modul de lucru cu aplicaţiile specifice locului de munca (Atlas, Service Order, Mind, Billing, Help and Support Center, Total View, Right Now);
Se implică în alte activităţi de orientare către client, dacă este solicitat;
Colaborează cu alte departamente tehnice Romtelecom pentru soluţionarea problemelor tehnice apărute;
Respectă şi implementează politicile de securitate în vigoare la locul de muncă. Asigură confidenţialitatea, integritatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor;
Participă la toate sesiunile de training pentru a-şi îmbunătăţi performanţele, concentrându-se pe rezultatele performanţei şi pe dezvoltarea continuă a competenţelor;
Operează în aplicaţii specifice în limita atribuţiilor de serviciu şi a drepturilor de acces;
Colaborează cu departamentele tehnice în vederea soluţionării problemelor de natură tehnică;
Colaborează cu Compartimentele Contracte şi Facturare pentru rezolvarea solicitărilor clienţilor de natură financiară sau modificări asupra contractelor;
Desfăşoară activitatea în cadrul proceselor în care este implicat, în limita responsabilităţilor descrise prin procedurile, deciziile, actele interne ale organizaţiei;
Respectă programele şi procedurile specifice ale locului de muncă pentru asigurarea unui cadru organizat de desfăşurare a activităţii;
Participă la atingerea scopurilor departamentului propunând mijloace de atingere şi îmbunătăţire a obiectivelor;


CERINTE

Studii:
Studii superioare (licenţă) în domeniul IT sau echivalent (Politehnică, IT, Electronică, etc).
Experienţă în muncă:
Experienţă de lucru minim 1 an în domeniul IT;
Experienţă de lucru în relaţiile cu clienţii.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux, HP-UX;
Cunoştinţe temeinice de configurare rutere şi echipament reţea;
Înţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platforma hardware şi/sau domeniu de aplicaţie;
Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel);
Cunoştinţe de hardware (componente, periferice);
Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni şi externi;
Cunoştinţe de verificare şi validare sistem;
Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă;
Orientare spre client;
Bună comunicare în limba română şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţă directă cu clienţii interni);
Lucru în echipă; Comportament proactiv.
Rezistenţă la lucru în condiţii de stres;
Persoană organizată şi proactivă;
Lucrează în ture;
Limba engleză nivel mediu;
Capacitate de a lua decizii;
Capacitate de analiză şi sinteză;


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...