Inginer de Sistem IT - Departament Servicii ISP

Telekom Romania Communications S.A.

09-12-2014 | EXPIRA LA 08-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Se ocupa cu implementarea si operarea de servicii ISP si solutii ICT şi oferă suport tehnic pe ariile de expertiza cu scopul de a asigura un nivel corespunzator de calitate si disponibilitate a serviciilor oferite clientilor externi.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Implementeaza noi produse si servicii ISP pentru clienti externi;
Participa la activităţile implementare pentru soluţii ICT, asigurând funcţionalitatea corectă şi parametrii agreaţi cu clienţii companiei;
Desfăşoară activităţi de consultanta ca specialist tehnic principa, la cererea utilizatorilor sau conform programării pentru solutiile ICT (solutii hardware si software);
Monitorizeaza proactiv serviciile în scopul identificării problemelor şi găseşte soluţii pentru reducerea timpului de răspuns şi creşterea disponibilităţii;
Rezolvă efectiv incidentele/ problemele majore aparute in cadrul platformei de Web Hosting, DNS; după ce le soluţionează, redactează documentaţia corespunzătore in concordanta cu procedurile existente;
Participa la activităţile de suport, întreţinere, alocare de resurse, tratarea incidentelor şi restaurarea serviciilor ISP găzduite, cu impact minim asupra afacerilor companiei şi asupra clienţilor în conformitate cu SLA-urile şi priorităţile de afaceri;
Asigură protejarea datelor clienţilor prin implementare de planuri de salvare (backup) şi protecţie la dezastre.
Respectă politicile de securitate a companiei şi a diviziei;
Asigură confidenţialitatea, integritatea, securitatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor;


CERINTE

Studii:
Diplomă Universitară în IT sau in alt domeniu tehnic apropiat (Automatică, Electronică, etc.)
Experienţa în muncă:
Experienţă de 2-3 ani în domeniul IT, relevantă pentru cerinţele postului
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Cunostinte necesare pentru operarea şi administrarea de servere avand sisteme de operare tip Linux;
Experienta in configurarea WebLogic si Oracle SOA Suite
Cunostinte la un nivel mediu privind protocoalelor TCP/IP;
Cunostinte la un nivel mediu privind serviciile internet (e-mail, web, DNS, etc.)
Cunostinte avansate privind platforme hardware avansate (servere, storage);
Cunoştinţe la un nivel mediu de software înrudite cu sistemele de operare server (RedHat Linux, Windows, etc);
Cunoştinţe la un nivel mediu de scripting (Java, Perl, Bash, C++, etc);
Experienţă relevanta în configurarea & securitatea sistemelor de operare;
Bună comunicare în limba română şi engleză şi aptitudini interpersonale deosebite;
Cunoştinţe de verificare şi validare sisteme;
Posibilitatea de a citi si dupa caz de a interpreta documente precum manuale de instalare, materiale despre computere dau documentatii generice;
Experienţă în configurarea & securitatea e-mail, DNS, Web server, Servicii Video;
Orientare spre client;
Lucru în echipă;
Rezistenţă la lucru în condiţii de stres;
Persoană organizată & proactivă;
Poate fi solicitat să lucreze in program de permanenta 24x7, prin rotaţie.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.