Inginer de Sistem IT Compartiment Suport Tehnic

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

26-03-2015 | EXPIRA LA 25-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Supervisor Compartiment Suport Tehnic
Locatie: Bucuresti

SCOP:

Instaleaza, administreaza si monitorizeaza toate serverele Windows din IT atat din punct de vedere software si hardware, in vederea asigurarii corectei functionari a aplicatiilor si serviciilor gazduite pe aceste servere

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Administreaza, dezvolta si intretine solutiile Microsoft AD, TMG si Exchange pentru a asigura performanta si disponibilitate adecvate acestor sisteme;
•Administreaza, intretine si dezvolta mediul Citrix pentru a asigura utilizatorilor companiei platforma de acces catre aplicatiile IT;
•Instaleaza, configureaza si intretine serverele Windows 2008/2012 pentru a asigura performanta si disponibilitate adecvate acestor sisteme;
•Coopereaza indeaproape cu Administratorii de Baze de Date, si Administratorii UNIX pentru a asigura maximum de disponibilitate si functionalitate a sistemelor din aria lor de responsabilitati;
•Aplica politica de acces la internet si intretine serverele care pun in aplicare restrictiile pentru a se respecta politicile de securitate ale companiei;
•Efectueaza backupul sistemelor IT si al datelor critice ale companiei pentru a preveni pierderea datelor si a asigura o recuperare rapida a acestora daca este cazul;
•Administreaza si intretine solutia de antivirus a companiei pentru a asigura securitatea computerelor si a serverelor IT;
•Lucreaza in regim de permanenta, in afara orelor de program, dupa un program prestabilit (schema stand-by), in scopul de a asigura continuitatea functionarii mediului IT al companiei si de a ajunge in sediile companiei, in cazul in care este necesar;
•Faciliteaza accesul colegilor din echipa la cunostinte tehnice, experienta, modalitati de implementare, standarde si proceduri cu scopul de a imbunatati calitatea muncii la nivelul echipei.
•Participa in proiectele IT ca si consultant pentru a asigura o buna desfasurare a activitatilor aferente acestor proiecte.


CERINTE

CERINTE:

Studii:
•Diploma de studii superioare (Calculatoare si/sau Informatica);

Experienţa în muncă:
•Intre 2 ani si 4 ani experienta intr-o pozitie similara (administrator sistem/inginer sistem);

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Cunostinte referitoare la mediul MS Active Directory (administrare, intretinere, dezvoltare si depanare) - avansat;
•Cunostinte referitoare la mediul Microsoft Exchange si TMG (administrare, intretinere, dezvoltare si depanare) - avansat;
•Cunostinte referitoare la tehnologiile Microsoft de clustering si NLB - avansat;
•Cunostinte referitoare la mediul Citrix: Metaframe, XenApp, CAG (administrare, intretinere, dezvoltare si depanare) - mediu;
•Cunostinte referitoare la tehnologiile si echipamentele de stocare date EMC (instalare, administrare si intretinere) – cunostinte generale;
•Limba engleza (vocabularul tehnic reprezinta un plus);
•Bune abilitati de planificare si organizare;
•Orietare catre rezultat;
•Atentie la detalii;
•Bune abilitati de sinteza si analiza;
•Spirit de echipa;
•Abilitatea de a gestiona simultan proiecte multiple complexe.

Dacă regasesti multe aspecte comune cu profilul tau, asteptam cu interes CV-ul .
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.