Inginer de Sistem IT

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

17-03-2016 | EXPIRA LA 16-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

◦Asigură suport şi consultanţă pentru soluţii informatice complexe destinate clienţilor externi;

◦Oferă soluţii optime pentru problemele clienţilor (timp, calitate şi costuri);

◦Menţine confidenţialitatea datelor clienţilor care apelează linia verde şi numărul cu suprataxă destinată soluţionării problemelor cu calculatorul sau cu Internetul;

◦Evaluează cerinţele pentru îmbunătăţire/dezvoltare, identifică riscurile şi oportunităţile de dezvoltare, recomandă soluţii de îmbunătăţire pentru atingerea unui nivel cât mai înalt de satisfacerea cerinţelor clienţilor;

◦La solicitarea clientului sau a companiei, promovează telefonic oferta de produse şi servicii a companiei, cu scopul de a contribui la creşterea veniturilor companiei;

◦În funcţie de evoluţia nevoilor de business, efectuează temporar orice alte activităţi similare, specifice Direcţiei Executive de care aparţine;

◦Verifică gradul de statisfacţie al clienţilor faţă de serviciile furnizate şi asigură asistenţă tehnică;

◦Preia, înregistrează şi soluţionează, în limita drepturilor, tichetele clienţilor; redirijează tichetele către alte departamente implicate pentru a obţine cea mai rapidă soluţionare a problemei;

◦Înregistrează toate notificarile venite din partea clienţilor în aplicaţia de înregistrare tichete (ATLAS) în conformitate cu procedurile specifice Diviziei;

◦Cunoaşte, respectă şi aplică modul de lucru cu aplicaţiile specifice locului de munca (Atlas, Service Order, Mind, Billing, Help and Support Center, Total View, Right Now);

◦Se implică în alte activităţi de orientare către client, dacă este solicitat;

◦Colaborează cu alte departamente tehnice din cadrul companiei pentru soluţionarea problemelor tehnice apărute;

◦Respectă şi implementează politicile de securitate în vigoare la locul de muncă. Asigură confidenţialitatea, integritatea şi disponibilitatea datelor şi informaţiilor;

◦Participă la toate sesiunile de training pentru a-şi îmbunătăţi performanţele, concentrându-se pe rezultatele performanţei şi pe dezvoltarea continuă a competenţelor;

◦Operează în aplicaţii specifice în limita atribuţiilor de serviciu şi a drepturilor de acces;

◦Colaborează cu Compartimentele Contracte şi Facturare pentru rezolvarea solicitărilor clienţilor de natură financiară sau modificări asupra contractelor;

◦Desfăşoară activitatea în cadrul proceselor în care este implicat, în limita responsabilităţilor descrise prin procedurile, deciziile, actele interne ale organizaţiei;

◦Respectă programele şi procedurile specifice ale locului de muncă pentru asigurarea unui cadru organizat de desfăşurare a activităţii;

◦Participă la atingerea scopurilor departamentului propunând mijloace de atingere şi îmbunătăţire a obiectivelor;

◦Cunoaşte şi respectă prevederile Legii 506/2004, privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicatiilor electronice şi ale Legii 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a datelor;

Cunoaşte şi respectă politica de calitate, obiectivele calităţii pentru Call Center, Contractul Colectiv de Munca, Regulamentul intern,Codul de Conduita si Valorile companiei.


CERINTE

Studii:

Studii superioare (licenţă) în domeniul IT sau echivalent (Politehnică, IT, Electronică, etc).

Experienţa în muncă:

Experienţă de lucru minim 1 an în domeniul IT;

Experienţă de lucru în relaţiile cu clienţii.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

Experienţă în operare şi administrare sisteme de operare Windows, Linux, HP-UX;

Cunoştinţe temeinice de configurare rutere şi echipament reţea;

Inţelegere generală a sistemului de funcţionare, ambient reţea, platforma hardware şi/sau domeniu de aplicaţie;

Cunoştinţe practice de software Office (Word, Excel);

Cunoştinţe de hardware (componente, periferice);

Bună comunicare în limba română şi aptitudini interpersonale deosebite (interfaţă directă cu clienţii interni);

Posibilitatea de a explica efectiv noţiuni tehnice de IT şi de a răspunde întrebărilor divereselor grupuri de clienţi interni şi externi;

Cunoştinţe de verificare şi validare sistem;

Posibilitatea de a citi şi interpreta documente ca manuale de instalare, materiale despre computere şi pe cele de referinţă;

Orientare spre client;

Lucru în echipă;

Rezistenţă la lucru în condiţii de stres;

Persoană organizată şi proactivă;

Lucrează în ture;

Limba engleză nivel mediu;

Capacitate de a lua decizii;

Capacitate de analiză şi sinteză;

Comportament proactiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.