Inginer de Sistem IT

ROMTELECOM

25-08-2014 | EXPIRA LA 24-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Pregateste si actualizeaza in mod continuu continutul aplicatiilor de baza, colaborand cu celelalte structuri IT pentru a obtine rapid functionalitatea si continuitatea tuturor aplicatiilor utilizate de reprezentantii diviziei Relatiii cu Clientii Romania; analizeaza cerintele de business si ofera suport in cadrul dezvoltarilor, implementarilor, mentinerii si modificarilor in sistemele de business.

• Programeaza, revizualizeaza si mentine aplicatiile pentru tichetele de asistenta pentru problemele din Call Center;
• Asigura mentenanta permanenta a echipamentelor utilizate in cadrul Call Center-ului ;
• Este responsabil cu actualizarea portalului intern cu toate produsele noi sau cu oferta Romtelecom;
• Este responsabil cu depanarea si testele beta, colaborand cu structurile IT pentru a descoperi problema si pentru a gasi rapid si eficient solutii ;
• Intocmeste si trimite rapoarte relevante Departamentului Dezvoltare & Proiecte Call Centers;
• Verifica orice problema legata de aplicatiile si instrumentele existente in Call Centere actionand proactiv pentru imbunatatirea aplicatiilor si actualizarea informatiilor;
• Extrage si colecteaza datele statistice de la toate serviciile si platformele de telefonie existente cu scopul de a semnala din timp orice erori de functionare si de a aduce imbunatatiri; creaza aplicatii si interogari cu scopul de a extrage statistici din diferite platforme de servicii;
• Coopereaza cu sefii structurilor din cadrul Diviziei Relatii cu Clientii Romania pentru identificarea in mod constant si la timp a nevoilor; acorda suport tuturor reprezentantilor de Call Centere pentru stabilirea nevoilor din mediul de lucru;
• Monitorizeaza si intretine echipamentele si software-ul in stare de functionare, fara erori, pentru a asigura continuitatea afacerii;
• Actioneaza in calitate de consultant in dezvoltarea proceselor comerciale ale companiei cu privire la impactul in sistemele din aria sa de expertiza;
• Realizeaza configuratiile/implementarile necesare in sistemele informatice si testeaza noile versiuni software pentru a fi conforme cu cerintele comerciale, pentru a fi compatibile cu alte pachete software existente si pentru a preintampina posibile nefunctionalitati.


CERINTE

• Studii superioare;
• Minim1 an de experienta in activitati de configurare hardware si software;
• Cunostinte avansate de MS Office (Excel, Acces Visual Basic etc.);
• Familiarizat cu aplicatiile de telefonie din call center si sistemele IVR;
• Buna cunoastere a suitei de protocoale TCP/IP;
• Cunostinte de baza despre programare MS DOS;
• Cunostinte excelente despre switch-uri si routere;
• Cursurile de CCNA – constituie un avantaj;
• Limba engleza – nivel avansat;
• Cunostinte bune despre limbajele de programare PHP;
• Cunostinte avansate administrare baze de date My SQL;
• Cunostinte bune administrare server web open-source Apache;
• Cunostintele referitoare la tehnologia si serviciile GSM constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...