INGINER OFERTARE LICITATII

GLOBAL BUSINESS CONCEPTS SRL

27-05-2016 | EXPIRA LA 26-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Monitorizarea si urmarirea oportunitati de licitati.
- Identificarea anunturilor publicate pe website-urile oficiale ( SEAP ) cu privire la contractele de achizitii publice.
- Monitorizarea statusurilor licitatiilor pe rol ( clarificari, contestatii, amanari, anulari , etc.).
- Studierea documentatiei de atribuire ( documentele de clarificare - eligibilitate )
- Elaborarea documentatiei de eligibilitate.
- Solicitarea de clarificari autoritatilor contractuale.
- Urmarirea pentru indeplinirea conditiilor de clarificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire.
- Intocmirea ofertei tehnico-economice in conformitate cu cerintele documentatiei pentru participarea la licitatii publice de, constructi civile si industriale, lucratori de drumuri si poduri, lucrari hidrotehnice.
- Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic), si a intregii documentatii pentru licitatii
- Introducerea articolelor de deviz in programul specializat WINDEV sau INTELSOFT.
- Solicitarea cererii de oferta de la furnizorii de materiale si echipamente.
- Stabilirea furnizorilor de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor.
- Realizarea analizei comparative a ofertelor primite de la furnizori.
- Solicitarea de clarificari( daca este cazul).
- Cunoasterea legislatiei in vigoare.
- Intocmirea graficelor de executie.
- Intocmirea Planului Calitatii pentru documentatie cu includerea Planurilor de Control Calitate precum si intocmirea oricaror alte documentatii necesare pentru dosarul de oferta.
- Devize oferta dupa antemasuratori existente, deviz general investitie, deviz pe obiect, extrase de deviz: liste de material, manopera, utilaje, transport pentru executie lucrari.


CERINTE

- Studii superioare tehnice in domeniul CONSTRUCTIILOR
- Experienta in licitatii publice ( eligiblitate si ofertare).
- Foarte bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa.
- Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte.
- Capacitatea de prioritizare.
- Rigurozitate si atentie pentru detalii.
- Disponibilitate de deplasare in interes de serviciu.
- Persoana activa, responsabila, foarte bine organizata, orientata catre obtinerea de rezultate.
- Capacitate de analiza si sinteza, bune cunostinte tehnice
- Experienta minim 2 ani in ofertare – licitatii LUCRARI INFRASTRUCTURA.
- Utilizare programe de devize WINDEV sau INTELSOFT.
- Cunoasterea legislatiei si procedurilor de atribuire a contractelor de achizitii publice : OG 34/2006 si HG 925/2006;


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o societate al cărei profil de activitate este consultanța tehnică și financiară, activă pe piața romanească, cu realizări de succes datorate vastei experiențe dobandite în domeniu, experiență obținută datorită colaborării de succes pe plan național si suportului acordat de către partenerii noștri internaționali.