Front Desk & Paralegal Assistant

Dragne & Asociatii

18-05-2015 | EXPIRA LA 20-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pregătirea materialelor înaintea unor întâlniri, sedințe etc.

Menținerea legăturii cu clienții, partenerii firmei sau colegii, atât prin e-mail, cât și telefonic.

Preluarea apelurilor telefonice, gestionarea documentelor de profil, primirea/transmiterea actelor prin poștă/curier, primirea clienților etc.

Pregătirea și gestiunea protocolului.

Suport pentru avocații din cadrul societății.

Persoanele interesate pot trimite CV-ul, alături de scrisoarea de intenție la adresa de e-mail careers@dragne.ro


CERINTE

Printre cerințele obligatorii pentru funcția de Front Desk & Paralegal Assistant sunt o experiență de minim un an pe o poziție similară, o cunoaștere avansată a pachetului Ms Office (Word, Excell, Power Point), cunoașterea limbii engleze, bune abilități de comunicare, dar mai ales capacitatea de organizare și planificare, precum și prioritizare.


DESCRIEREA FIRMEI

Dragne & Asociații este recunoscută de ghidurile internaționale de profil ca fiind una dintre cele mai importante societăţi de avocatură din România. Încă din 2011, Dragne & Asociații a primit recunoașterea The Legal 500 EMEA pentru aria de practică „Litigii și Arbitraj”, fiind remarcată de-a lungul timpului și pentru proiectele derulate în materie de „Bănci, finanțări, piețe de capital”, dar și „Drept comercial” și „Fuziuni și Achiziții”. Structurate pe arii de practică, echipele de avocați sunt coordonate de șase asociați. Fondată în anul 2010, societatea aniversează în 2015 cinci ani de existență. Pentru mai multe informații accesați www.dragne.ro