Job expirat
- Preluarea cererilor de la clienti (telefonic sau prin preluarea formularelor online si a emailurilor) si transmiterea ofertelor;
- Asistenta clienti: telefonic, prin email sau la sediul agentiei;
- Identifica nevoile clientilor si creeaza oferte personalizare pentru acestia;
- Se ocupa de realizarea pachetelor turistice;
- Isi insuseste in amanunt programele turistice ale agentiei;
- Pastreaza legatura cu clientii si analizaeaza feedback-ul acestora;
- Efectuarea rezervarilor si incheierea tranzactiilor cu clientul (emitere documente contractuale si fiscale);
- Urmăreşte respectarea termenelor de plată de către clienţi;
- Încheie poliţe de asigurare pentru călătorie.
- atitudine profesionala la telefon si in sediu (voce placuta, aspect fizic placut, empatie si atitudine pro-activa);
- Cunostinte in operarea calculatorului: Word, Excel, Outlook, etc.
- Experienta intr-o pozitie similara minim doi ani;
- Comunicativitate, seriozitate, punctualitate, putere de convingere, initiativa, atentie distributiva, dorinta de lucru in echipa;
- Cunoasterea foarte bine a limbii engleze (scris si vorbit);
- Cunoasterea limbii germane constituie un avantaj.
Confidentiale
Agentie de turism