Economist

Adecco Romania

09-11-2015 | EXPIRA LA 09-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru unul dintre clientii nostri, o companie activa in domeniul vanzarilor directe, cautam un Economist.

Responsabilitati:
a) Activitate trezorerie (Banci, caseierie, cash flow)
• Preia zilnic telefonic sau electronic soldurile de la banci si informatiile privind licitatiile valutare
• Gestioneaza aplicatia de plati electronice prin online-banking
• Intocmeste zilnic daily cash reports si il prezinta spre aprobare sefului serviciului
• Intocmeste ordinele de plata in lei prin banci pe suport de hartie sau electronic si a dispozitiilor de plata/incasare prin caserie pe baza de documente aprobate de directorul general
• Inregistreaza, zilnic, incasarile si platile in lei prin bancile companiei verificand soldurile si rulajele conturilor bancare;
• Verifica, lunar, inchiderea conturilor de viramente interne aferente bancii.
• Verifica, zilnic, incasarile si platile in lei si in valuta prin casierie;
• Verifica respectarea instructiunilor interne privind activitatea caselor de marcat din casierie.

b) Furnizori interni:
• Primeste copii de pe contractele de prestari servicii, chirii, utilitati etc. si le aduce la cunostinta salariatilor interesati ai departamentului
• Verifica si inregistreaza facturile de furnizori interni;
• Verifica si inregistreaza facturile de plata in avans a furnizorilor interni si inchiderea acestora, precum si facturile de garantii.
• Primeste copii de pe contractele de prestari servicii, chirii, utilitati etc. si le aduce la cunostinta salariatilor interesati ai departamentului

c) Deconturi de cheltuieli:
• Verifica si inregistreaza deconturile de cheltuieli pentru personalul din cadrul societatii;
• Verifica, lunar, rulajele si sodurile analitice ale contului 542, pentru toti salariatii.

d) Premii:
• Efectueaza lucrari financiar-contabile privind premiile la concursuri conform instructiunilor companiei.

e) Rapoarte:
• Completeaza si verifica rapoartele interne si externe lunare de marketing-vanzari.
• Intocmeste, lunar, situatia contractelor prescrise in lei si euro.

f) Control intern: efectueaza lucrarile de control conform instructiunilor aprobate.

g) Inventariere si arhivare:
• Inventarieaza trimestrial conturile, stabilite de seful serviciului, altele decat cele prevazute prin instructiunile de contriol intern, sau administrate.
• Intocmeste listele de inventar ale gestiunilor de mijloace fixe si obiecte de inventar si efectuiaza lucrarile stabilite prin instructiunile aprobate.
• Participa, anual, la selectionarea documentelor arhivate care urmeaza sa fie casate privind activitatile din prezenta fisa a postului, conform instructiunilor aprobate.
• Verifica si preda, anual, la arhiva, documentele intocmite sau utilizate conform instructiunilor aprobate.

h) Alte lucrari:
• Completeaza registrele contabile sintetice – jurnal si inventar.
• Intocmeste alte lucrari cerute de seful serviciului sau conducerea companiei, specifice postului.
• Intocmeste situatia cheltuielilor cu telefoanele firmei pe centre de cost
• Participa la inventarierea elementelor de activ si pasiv ale firmei
• Prezinta si sustine lucrarile intocmite si/sau inregistrate in contabilitate in fata auditorilor externi si organelor de control ale institutiilor satului
• Intocmeste alte lucrari cerute de directorul financiar sau conducerea companiei, specifice postului.
• Raspunde de corectitudinea si legalitatea documentelor verificate sau intocmite si a termenelor scadente.
• Raspunde de respectarea instructiunilor, regulilor, monografiilor etc, aprobate, care stau la baza efectuarii lucrarilor si atributiunilor de serviciu stabilite.


CERINTE

• Orientare catre calitatea muncii, rigurozitate, precizie, buna capacitate de respectare a termenelor limita, eficienta, constanta la nivelul activitatilor de munca, orientare spre rezultat, perseverenta, capacitate de convingere, comunicativ, spirit analitic, spirit de echipa, rezistenta la stres.
• Calificare: studii superioare in domeniul economic
• Cunostinte: Lucrul in Navision este un plus, foarte bine Microsoft Office, in special Excel
• Limba engleza – nivel avansat
• Studii superioare economice
• PC literate


DESCRIEREA FIRMEI

ADECCO RESURSE UMANE SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 4
Nr. ORCB J40/12364/2003, CUI RO15739037
Capital social subscris si varsat: 392.440 Lei
Nr. autorizatie Agent de Munca Temporara: 17/2005
Autorizatie seria nr. B/ 0000008/25.10.2005
Nr. Operator Date Personale: 15866
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro

ADECCO ROMANIA SRL
Romania, Bucuresti, sector 1, str. Dr. Iacob Felix Nr. 28, Etaj 3
Nr. ORCB J40/4467/2000, CUI RO 13002186
Capital social subscris si varsat: 360.575 Lei
Nr. Operator Date Personale: 15862
Tel: 00 40 21 300 35 46, Fax: 00 40 21 300 35 54
E-mail: office@adecco.ro, Web: www.adecco.ro

BUCURESTI (HQ)- Doctor Iacob Felix Nr. 28, Sector 1, Tel.: 021/300 35 46; e-mail: recrutare@adecco.ro


ARAD - Mihai Eminescu nr. 45, Tel: 0257 / 281 147; E-mail: arad@adecco.ro


BRASOV - Str Petru Rares Nr 10; Tel.: 0040 - 372/70.57.95; e-mail: brasov@adecco.ro


CLUJ - Str. Vasile Lupu Nr 36 , Tel: 0264/ 406 234; e-mail: cluj@adecco.ro


IASI - Bld. Tutora Nr. 4, bl. B4 scara D, Tel: 0232 / 206 120; e-mail: iasi@adecco.ro


ORADEA - Str. Tudor Vladimirescu Nr 26; Tel.: 0040 - 727 735 160 e-mail: oradea@adecco.ro


PITESTI - Str. Fratii Golesti Nr. 57, etaj 2; Tel: 0248 / 612 303; e-mail: pitesti@adecco.ro


PLOIESTI - Str Mercurului Nr 1, Tel: 0244/ 519 320; e-mail: ploiesti@adecco.ro


SIBIU - Str. Vasile Milea Nr 11, Ap 57, Tel: 0269 / 206 450; e-mail: sibiu@adecco.ro


TIMISOARA - Str. Popa Sapca Nr. 12 tel: 0256/ 432 211; e-mail: timisoara@adecco.ro