Job expirat
Vrei sa inveti lucruri noi, sa intri intr-o echipa tanara si sa iti dezvolti abilitatile de suport? Te asteptam in echipa Setrio Soft!
Responsabilitatile principale sunt:
- preluare apeluri call center;
- contact telefonic cu clientii.
Experienta intr-o pozitie similara (constituie avantaj)
Cunostinte administrare sisteme desktop - Windows XP, nivel avansat, rapiditate
Abilitati reale de comunicare.
- salariu
- bonuri de masa ;
- decontare transport;
- dupa 3 luni contractuale cu program part-time exista posibilitatea trecerii pe full-time.
Proiectare si dezvoltare de solutii software in domeniul medical.
Setrio Soft ofera servicii integrate de tehnologie a informatiei pentru farmacii, medici de familie si de specialitate.
Echipa noastra este tanara, dinamica, numarand 90 de angajati cu o vasta experienta in analiza, dezvoltare, implementare, suport si consultanta software si hardware.
Motto-ul nostru, “Impreuna mereu”, se adreseaza atat angajatilor Setrio Soft cat si colaboratorilor nostri.
Misiunea noastra este de a ne ajuta partenerii in atingerea obiectivelor strategice si impreuna cu acestia sa dezvoltam produse inovatoare, performante si de calitate superioara.
Valorile noastre sunt: seriozitatea, daruirea, profesionalismul, respectul fata de client.