DIRECTOR MEDICAL

AIS PRODIMPEX

19-08-2014 | EXPIRA LA 20-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

ATRIBUTIILE DIRECTORULUI MEDICAL
1) Coordoneaza si răspunde de elaborarea la termen a :
- planului de dezvoltare a spitalului,anual de servicii medicale,anual de achiziţii publice cu privire la achiziţia de aparatură şi echipamente medicale, medicamente şi materiale sanitare,bugetul de venituri şi cheltuieli;
2) Participa la negocierea contractelor de furnizare de servicii medicale cu CAS
3) Monitorizeaza calitatea si evaluarea serviciilor medicale acordate pacientilor,face propuneri pentru imbunatatirea activitatii medicale
4) Participa la elaborarea ROF si ROI si a organigramei
5) Intocmeste planul de formare si perfectionare a personalului medical si il propune managerului
6) Raspunde de acreditarea personalului medical si a activitatii medicale din clinica,conform legii
7) Coordoneeaza,activitatile medicale din departamente si coordoneaza implementarea programelor de sanatate
8) Aproba protocoale de practica medicala si monitorizeaza respectarea lor
9) Asigura respectarea normelor de etica si deontologie medicala in activitatea clinicii colaborand cu Colegiul Medicilor din Romania
10) Urmareste respectarea in preventie,diagnostic,tratamente si recuperare a procedurilor si tehnicilor prevazute in protocoalele clinicii,a standardelor de sterilizare si sterilitate,asepsie si antisepsie, pentru preventia infectiilor nozocomiale in unitatile medicale
11) Aprobă si monitorizează procesul de implementare a protocoalelor şi ghidurilor de practică medicală in clinica
12) Coordoneaza activitatea medicala in scopul asigurarii unor servicii medicale de calitate.
13) Stabileşte necesarul de medicamente şi materiale sanitare ale clinicii, utilizarea judicioasa a acestora
14) Propune si urmareste aplicarea masurilor organizatorice privind îmbunătăţirea calităţii serviciilor medicale şi de îngrijire
15) Asigură monitorizarea şi raportarea indicatorilor specifici activităţii medicale, activităţii de îngrijire, financiari, economici, pe care le prezintă managerului;
16) Participă la elaborarea planului de acţiune pentru situaţii speciale şi asistenţa medicală în caz de război, dezastre, atacuri teroriste, conflicte sociale şi alte situaţii de criză
17) Intocmeşte, justifica şi prezintă spre aprobare managerului necesarul de achizitii, investiţiilor şi a celor de reparaţii curente şi capitale care urmează să se realizeze într-un exerciţiu financiar, şi răspunde de realizarea acestora;
18) Analizează ori de câte ori este nevoie, modul de îndeplinire a obligaţiilor asumate prin contracte şi propune managerului măsuri de îmbunătăţire a activităţii
19) Intocmeşte, informări lunare, trimestriale şi anuale cu privire la execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli, pe care le analizează si le prezintă managerului;
20) Participă la şedinţele de bilant sau ale consiliului medical;
21) Răspunde în faţa managerului spitalului public pentru îndeplinirea atribuţiilor care îi revin;
222) Se asigura de corecta inregistrare a datelor în documentele medicale, gestionării şi utilizării eficiente a acestora
25) Ia masurile necesare,pentru asigurarea conditiilor corespunzatoare de munca,prevenirea accidentelor si imbolnavirilor profesionale
26) Avizeaza utilizarea bazei de date medicale a clinicii pentru activitati de cercetare medicala,
27) Urmareste corecta intocmire a decumentatiei medicale a pacientilor,asigurarea confidentialitatii datelor medicale,constituirea arhivei
28) Analizeaza si ia decizii in situatia existentei unor cazuri medicale deosebite
29) Participa alaturi de manager la organizarea asistentei medicale in caz de dezastre,epidemii si in alte situatii speciale
30) Raspunde in fata managerului pentru indeplinirea atributiilor care ii revin
31) Participa la elaborarea raportului anual de activitate a clinicii


CERINTE

PREGATIRE SI EXPERIENTA
NIVEL DE STUDII: studii superioare- licentiat al Facultatii de Medicina
CURSURI DE PREGATIRE: management, finante,legislatie
EXPERIENTA:- IN SPECIALITATE: minim 3 ani
- PE POST: minim 2 ani
CUNOSTINTE NECESARE:
- Cunostinte de management
- Microsoft Office
- Cunostinte minime de contabilitate primara
- Cunoasterea legislatiei in domeniu
ABILITATI SI DEPRINDERI NECESARE:
- Aptitudine generala de invatare
- Aptitudini de comunicare
- Aptitudini de calcul
- Aptitudinea de a lucra cu documente
- Planificare si organizare a operatiilor si activitatilor
- Abilitati de negociere
CERINTE PENTRU EXERCITARE:-
- Inteligenta de nivel superior
- Spirit organizatoric
- Echilibru emotional
- Capacitate de a evalua si a lua decizii
- Capacitate de a lucra cu oamenii
- Rezistenta mare la stres
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
- Punctualitate
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE:gandire strategica, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea si dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate,conducerea si controlul oamenilor, ambitie, incredere in sine, activism, energie,fluenta verbala.


BENEFICII OFERITE

Oferta va fi discutata la incheierea sesiunilor de sustinere a interviului.


DESCRIEREA FIRMEI

AIS GRUP-AIS PRODIMPEX este o companie medical farmaceutica infiintata in anul 1991 ce reuneste un grup de firme ce activeaza in domeniu medical farmaceutic.
Obiectul de activitate al grupului de firme il reprezinta productia substante chimice ce intra in necesarul companiilor producatoare de medicamente.Un alt obiect de activitate il reprezinta distributia de medicamente in retelele de farmacii deja existente si vanzarea directa de medicamente in farmaciile proprii.Firma Ais ofera din 2004 prin compania sa AIS CLINIC servicii si analize medicale complete in : Endocrinologie,Hematologie,Oncologie,Oftalmologie,ORL,Neurologie,Obstretico-ginecologie,Pediatrie,Urologie,Medicina Interna,Ortopedia,Deramato-Venerologie,Psihiatrie,Boli nutritie si Diabet zaharat,Gastroentorologie,Cardiologie,Reumatologie,Balneofizioterapie,Medicina muncii,Medicina de familie