Director logistica

Confidential

13-12-2014 | EXPIRA LA 12-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Se asigura de buna functionare a structurii de Achizitii si Logistica, atat in raport cu furnizorii externi cat si in relatie cu clientii interni, urmarind punerea in aplicare si dezvoltarea strategiei de achizitii aplicabile la nivel de organizatie.
Elaboreaza planul anual de licitatii, dezvolta rapoarte specifice.
Stabileste si implementeaza, la nivel national, strategia de relatii cu furnizorii interni si externi, mentine relatia cu furnizorii, realizeaza specificatii tehnice, cereri de oferte, lanseaza concursuri si licitatii cu furnizori multipli, negociaza contractele de achizitii, evalueaza corect oportunitatea acceptarii unui furnizor nou.
Contribuie la redactarea si actualizarea Procedurii de Achizitii si la implementarea de controale interne, conform Pachetul de Politici si Proceduri in domeniul achizitiilor.
Coordoneaza implementarea proceselor de evaluare a riscului si monitorizarea performantei furnizorilor interni si externi ai companiei, la nivel de sediu central/national, conform politicilor interne.
Raporteaza periodic situatia licitatiilor; realizeaza analize si comparatii periodice asupra furnizorilor organizatiei.
Participa in mod activ in exercitiile anuale ale grupului legate de performanta furnizorilor externi, precum si la alte initiative si proiecte similare.
Are un rol decisiv in implementarea proiectelor de achizitii locale, sau internatioanle, aferente activitatii de achizitii.
Stabileste principalele obiective pentru angajatii din subordine, precum si resursele necesare si mijloacele principale pentru realizarea lor.
Gestioneaza managementul operational si logistic al importurilor prin realizarea documentatiei necesare; coordoneaza activitatea logistica (depozite, magazii) din sistemele locale.
Se implica in procesul de recrutare pentru pozitiile vacante din echipa aflata in subordine.
Identifică modalitati de motivare a angajtilor si le aplica in mod constant.
Ofera feedback constant membrilor echipei cu privire la performanta lor si ii evalueaza corect si conform politicilor interne ale companiei.


CERINTE

Absolvent studii superioare, de preferinta tehnice sau economice.
Minim 3 ani experienta relevanta in activitatea de management al unui Departament de achizitii - intr-o companie multinationala.
Experienta relevanta in domeniul planificarilor de resurse sau bugete - reprezinta un avantaj.
Bune abilitati de planificare si organizare, preocupare pentru detalii, precizie, buna utilizare a timpului; capacitatea de a depasi obstacole.
Gandire analitica, bazata pe procese si corelatii complexe.
Personalitate puternica si dinamica, concentrata pe obtinerea de rezultate.
Excelente abilitati de comunicare.
Permanenta preocupare pentru dezvoltarea abilitatilor si cunostintelor sale profesionale.
Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul.
Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat.


BENEFICII OFERITE

Se va negocia in urma interviului.