Director Economic

SETRIO SOFT

23-04-2014 | EXPIRA LA 23-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Asigura buna gestionare a patrimoniului
Asigura conditiile necesare pentru intocmirea documentelor justificative privind operatiile patrimoniale
Asigura controlul operatiunilor patrimoniale efectuate la nivelul firmei, procedeele de prelucrare utilizate, precum si exactitatea datelor contabile furnizate
Asigura disponibilitatile necesare si mentinerea in permanenta a capacitatii de plata a societatii
Asigura plata la termen a sumelor ce sunt obligatia firmei fata de bugetul de stat, alte obligatii fata de terti
Asigura desfasurarea ritmica a operatiunilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii
Propune masuri concrete si eficiente pentru inlaturarea unor situatii nefavorabile in domeniul stocurilor
Urmareste derularea contractelor speciale
Asigura respectarea legislatiei fiscale la nivel de firma
Asigura respectarea regulilor de intocmire a bilantului contabil, depunerea la termen la organele de drept si publicarea acestuia in Monitorul Oficial
Asigura pastrarea documentelor justificative, a registrelor si a bilanturilor contabile
Urmareste constituirea fondurilor si utilizarea acestora cu respectarea dispozitiilor legale
Exercita controlul financiar preventiv privind legalitatea operatiunilor
2. Intocmeste bugetul general al societatii, informeaza si face propuneri de corectie
Realizeaza proiectul de buget semestrial si anual, defalcat
Analizeaza indicatorii de afaceri si isi exprima punctul de vedere in legatura cu acestia
Sprijina departamentele firmei in analiza indicatorilor proprii
3. Raporteaza rezultatele financiare ale firmei
Asigura intocmirea tuturor raportarilor solicitate de organele administratiei financiare si de control, bancare, statistice
Prezinta Directorului General rapoarte continand rezultatele financiare ale firmei
4. Elaboreaza si implementeaza sistemul general de evidenta a gestiunii firmei
Stabileste proceduri de lucru generale sau specifice care sa asigure evidenta de gestiune
Stabileste principiile de organizare a sistemului informational
5. Conduce si organizeaza activitatea departamentului
Stabileste sarcinile salariatilor din subordine si prioritatile in executarea acestor sarcini
Participa la programele de elaborare si actualizare a fiselor de post ale salariatilor din subordine
Evalueaza periodic activitatea salariatilor din subordine
6. Activitati juridice
Analizeaza si aproba toate documentele furnizate de celelalte departamente si ofera consultanta juridica cu privire la subiectele expuse
Apeleaza la specialisti din domeniu, in cazul in care problemele aparute sunt mai presus de cunostintele sale si experienta sa;
Verifica si tine evidenta contractelor , precum si debite neachitate ale societatii;
Raspunde de evidenta, corespondenta si arhivarea actelor societatii;


CERINTE

• NIVEL DE STUDII: Superioare economice
• CURSURI DE PREGATIRE: Management, Legislatie, Contabilitate
• EXPERIENTA:
• IN SPECIALITATE: minim 5 ani
• PE POST: preferabil 2 ani
• Cunostinte solide de contabilitate
• Cunostinte solide de legislatie financiar-contabila
• Cunostinte de operare PC
• Cunostinte gestionare stoc
• Atentie concentrata si distributiva
• Flexibilitate mentala
• Initiativa
• Spirit organizatoric
• Echilibru emotional
• Capacitate de a evalua si a lua decizii
• Capacitate de a lucra cu oamenii
• Rezistenta mare la stres
• Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
• Punctualitate


BENEFICII OFERITE

Salariu atractiv;
Bonusuri bazate pe performanta;
Bonuri de masa;
Al 13-lea salariu pe baza evaluarii semestriale
Chirie auto


DESCRIEREA FIRMEI

Proiectare si dezvoltare de solutii software in domeniul medical.
Setrio Soft ofera servicii integrate de tehnologie a informatiei pentru farmacii, medici de familie si de specialitate.
Echipa noastra este tanara, dinamica, numarand 90 de angajati cu o vasta experienta in analiza, dezvoltare, implementare, suport si consultanta software si hardware.
Motto-ul nostru, “Impreuna mereu”, se adreseaza atat angajatilor Setrio Soft cat si colaboratorilor nostri.
Misiunea noastra este de a ne ajuta partenerii in atingerea obiectivelor strategice si impreuna cu acestia sa dezvoltam produse inovatoare, performante si de calitate superioara.
Valorile noastre sunt: seriozitatea, daruirea, profesionalismul, respectul fata de client.