DIRECTOR ACHIZITII

SPIRI COM SRL

31-01-2017 | EXPIRA LA 02-03-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Relaţii de reprezentare: reprezintă firma în relaţia cu prestatorii de servicii,subcontractanti si autoritati contractante
-Scopul postului: gestionează activitatea de achiziţii la nivelul companiei


Atribuţiile principale şi sarcinile specifice:



- negociază cu prestatorii de servicii subcontractantii încheie contractele cu aceştia;

- ia măsurile necesare pentru ca toate contractele să fie executate în limita bugetului;

- recomandă alegerea subcontractantiilor

- întocmeşte şi analizează cererile de ofertă;

- supervizează derularea contractelor;

- elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;

- elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;

- organizează şi participă la licitaţii;

- analizează piaţa

- asigură instruirea corespunzătoare a personalului din subordine.
-organizarea şi desfăşurarea activităţii de achiziţii la nivelul companiei;
optimizarea costurilor şi timpului, derularea activităţilor în condiţii de siguranţă;
calitatea managementului departamentului;
corectitudinea datelor raportate;

folosirea eficientă a resurselor alocate departamentului;
responsabilitatea realizării sarcinilor de serviciu este dată de atribuţiile de serviciu cuprinse în fişa postului.
Legat de funcţiile manageriale, răspunde de:

coordonarea eficientă a personalului din subordine;
utilarea corespunzătoare a subordonaţilor cu echipamentele şi consumabilele necesare;
calitatea pregătirii profesionale a angajaţilor din subordine.


îmbunătăţirea permanentă a pregătirii sale profesionale şi de specialitate;
respectarea prevederilor normativelor interne şi a procedurilor de lucru;
păstrarea secretului de serviciu;
se implică în vederea soluţionării situaţiilor de criză care afectează firma;




Autoritatea postului:

negociază şi semnează contractele cu subcontractantii
realizează analize şi rapoarte către superiori;
elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;
utilizează echipamente/consumabile/materiale, maşina şi calculatorul puse la dispoziţie de firmă;
stabileşte prioritatea executării sarcinilor pentru personalul din subordine.


CERINTE

Nivel de studii: superioare,in domeniul constructiilor civile industriale si agricole inginer sau arhitect
cunoştinţe operare PC – pachetul Office avansat; Primavera Oracle
Experienţă:
în specialitate: 10 ani
pe post: minimum 5 pe post asemănător
Cunoştinţe necesare:
cunoştinţe de limbi străine la nivel avansat;
cunoştinţe relevante în domeniu;



permis de conducere cat. B.
Caracteristici de personalitate, aptitudini şi deprinderi necesare :
flexibilitate, răbdare, atenţie la detaliu;
abilităţi manageriale şi de negociere;
disponibilitate pentru deplasări frecvente şi program de muncă prelungit;
abilităţi reale de planificare, organizare şi viteză de reacţie;
rezistent la stres;
disponibilitate pentru deplasări frecvente şi program prelungit.


BENEFICII OFERITE

Se vor discuta in cadrul interviului.


DESCRIEREA FIRMEI

Descrierea firmei
Firma de Consultanta si Proiectare constructii Civile Social Culturale Industriale Edilitare cu experienta de 24 ani in domeniu cu un bogat portofoliu si cu o vasta experienta. Lansata în 1992 ca o companie de proiectare se numara printre creatorii pietei a prestatorilor de servicii ARHITECTURA URBANISM INFRA si SUPRASTRUCTURA a tuturor tipurilor de INSTALATIIinclusiv EDILITARE atat România cat si peste hotare. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei si orientarea catre client au propulsat si au mentinut SPIRI COM în pozitia de lider constant al pietei. Pentru mai multe informatii privind portofoliu vizitati site nostru www spiricom.ro