CUSTOMER SUPPORT SPECIALIST

S.C. VALORIS CENTER SRL

02-09-2015 | EXPIRA LA 02-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

What are we expecting?

-Excellent communication and negociating skills;
-Punctuality and ability to multi-task;
-Excellent typing and computer skills (MS Office required);
-Prior experience in a call-center environment preferred;
-Self-motivated and a team player;
-Fluency in English and Spanish/Italian/German is a must.


CERINTE

Responsabilities:

- Handle incoming calls;
- Handle emails or faxes;
- Document interactions accurately in specific software applications.


BENEFICII OFERITE

What do we offer?
- Attractive salary;
- Youthful and pleasant work environment;
- The opportunity of working for renowned multinational companies;
- Promotion opportunities;
- Professional training, delivered at the highest standards.


DESCRIEREA FIRMEI

Valoris este o companie tanara si dinamica, a carei misiune este de a asigura excelenta in domeniul -relatiilor
cu clientii - si de a deveni un partener de incredere pentru dezvoltarea afacerii companiei dumneavoastra.

Valoris construieste si dezvolta servicii inovatoare, competitive si profesionale de Contact Center pentru a deveni un reper de excelenta in domeniul relatiilor cu clientii si pentru a sustine progresul companiilor dumneavoastra.

Incepand cu echipa noastra manageriala si continuand cu profesionistii in tehnologie/comunicare, fiecare reprezentant Valoris contribuie la promovarea obiectivelor afacerii dumneavoastra.
Parcurgem un proces riguros de recrutare a reprezentantilor Valoris, pentru a ne asigura ca sunt angajati cei mai buni. Odata ce au devenit parte a echipei, ei parcurg un proces de instruire in etape si cursuri dedicate.

Valoris Iti Construieste Cariera

Performantele Valoris au ca fundament echipa. Profesionalismul, orientarea catre clienti, spiritul de echipa si inovatia sunt valori ce caracterizeaza fiecare membru al echipei Valoris care a ales sa ni se alature.