Customer support - limba italiana - recuperare creante

S.c. Gain Global S.r.l.

09-01-2017 | EXPIRA LA 08-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- operatorul va solicita telefonic efectuarea platii, incercand sa rezolve eventualele contestatii;
- gestionarea apelurilor cu clienții, înregistrarea datelor în sistemul companiei;
- asigurarea unui nivel înalt de calitate al serviciilor de reprezentare, conform cu standardele stabilite de către companie;
- raportarea constantă către superiorul direct și management;
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente;
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- limba italiana (nivel avansat)
- abilități de comunicare și negociere, orientare către succes
- cunoștințe MS Office (Word, Excel, Outlook, Internet browsing)
- experiența anterioară în analiza credite / recuperare creante (constitue un avantaj);
- minum studii medii
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- salariu + bonus
- se ofera posibilitatea avansarii in companie


DESCRIEREA FIRMEI

Impinsi de dorinta de a continua cresterea afacerilor si dornici de a ne testa cu noi provocari, in 2011, am inceput sa monitoram posibilitatile oferite de piata romaneasca. La distanta de un an cu certitudinea ca intreprindem o importanta cale de antreprenoriat, am lansat prima structura la Bucuresti , Romania. Suportul nostru tehnic/organizational, perfectionat pe parcursul a mai mult de 10 ani de activitate in Italia, ne-a oferit posibilitatea de a realiza in putin timp o structura geamana cu cea din Italia. Back office, planificare, asistenta tehnica, telemarketing, teleselling, gestionare reclamatii si recuperari de credit, sunt activitati care fac din noi partenerul ideal caruia i-ai putea incredinta dezvoltarea oricarui tip de proiect.