Customer Support in Limba Italiana

TELBRIDGE SP.ZO.O. KIELCE POLONIA SUCURSALA BUCURESTI

06-04-2017 | EXPIRA LA 06-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ai cunostinte avansate (vorbit/ scris) de LIMBA ITALIANA? Iti place sa gasesti solutii problemelor aparute? Comunici usor si te integrezi rapid intr-o echipa noua?
Avem locul potrivit pentru tine in echipa pe care o poti completa chiar tu.

Responsabilitati:
- Preluarea apelurilor telefonice, acordarea de suport si solutionarea solicitarilor clientilor;
- Procesarea si introducerea in sistem a datelor;
- Intregirea atmosferei placute de la locul de munca. Chiar tu poti face diferenta :)


CERINTE

Ce ne-am dori de la tine:
- Bune abilitati de comunicare,
- Sa fii prieten cu limba ITALIANA... foarte prieten... practic, nivel AVANSAT (scris/ vorbit);
- Să fii capabil să inveti rapid a soluționa task-uri cu care probabil nu te-ai mai întâlnit;
- Sa dai dovada de concentrare si atentie distributiva;
- Sa fii comunicativ, responsabil si determinat.


BENEFICII OFERITE

Ce oferim:
- Training pe produs;
- Un salariu atractiv, mereu platit la timp;
- Contract individual de munca declarat;
- Program full time, accesibil, in intervalul: 9:00 – 17:00 / 11:00 - 19:00;
- Mediu prietenos de lucru.

Punem pret pe om, nu neaparat pe CV. Abia asteptam sa te cunoastem!


DESCRIEREA FIRMEI

Telbridge este o firmă specializată in outsourcing pentru procesele de vanzare in sectoarele business-to-customer și business-to-business. Angajamentul nostru și procesele operaționale de succes ne clasează in topul angajatorilor din Polonia, unde avem in momentul de faţă 7 sedii in 6 orașe diferite. Suntem hotăriţi ca filiala deschisă in Romania să se ridice la aceleași standarde și să ofere colaboratorilor un loc de muncă de dorit!