Customer support

SC SMART CUBE SYSTEMS SRL

20-02-2015 | EXPIRA LA 22-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii / comenzi sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitarile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate
- intocmeste necesarul de materiale pentru initializarea / finalizarea lucrarii


CERINTE

- limba engleza
- minum studii medii (cu diploma BAC)
- abilitati de utilizare a calculatorului si a celorlalte echipamente de birotica
-cunostinte pentru instalare/ depanarea software / hardware
-cunostinte solide pentru realizarea retelor de date structurate
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii
-carnet sofer categ.B


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- telefon
- masina


DESCRIEREA FIRMEI

Companie cu capital 100% romanesc, aflata in plina expansiune ce ofera servicii de consultanta in domeniul tehnologiei informatiei.

Design si implementare infrastructura IT
• Servicii de comunicatii securizate
• Solutii integrate de securiatate informatica
• Externalizarea departamentului IT
• Solutii de backup, disaster recovery si business continuity plan
• Suport logistic pentru licentiere software
• Solutii de Web Hosting
• Web design si Website SEO