Job expirat
- Contactarea sau preluarea apelurilor telefonice;
- Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie;
- Prezentarea si promovarea serviciilor companiei- servicii de telekom;
- Raportarea catre supervizor a rezultatelor obtinute.
Compania angajatoare este un call-center care ofera servicii de customer service, marketing, vanzari si back-office.
Cerinte:
- Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
- Cunostinte in domeniul vanzarilor prin telefon reprezinta un avantaj;
- Cunostinte bune de operare pe calculator;
- Disponibilitate pentru un program full time.
- salariu fix
- tichete de masa
- bonusuri si comisioane din vanzari, corelate cu rezultatele
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.