Job expirat
Postul de Customer Service Representative implica furnizarea de servicii de inalta calitate catre toti clientii existenti ai DBH Serviced Office, celorlalti chiriasi din cladirea de birouri si vizitatorilor cladirii. Principala responsabilitate o reprezinta gestionarea zilnica a zonei de receptie a cladirii si colaborarea permanenta cu zona de receptie a DBH.
Gestionarea receptiei cladirii de birouri:
- Monitorizarea accesului in cladire
- Buna comunicare cu managerul si echipa de mentenanta a cladirii
- Preluarea corespondentei si a mesajelor si transmiterea acestora catre clientii celor doua etaje ale DBH Serviced Office
- Furnizarea de informatii clientilor si vizitatorilor cladirii
- Colaborarea cu receptia DBH si gestioanarea eficienta a clientilor DBH: preluare mesaje si corespondenta
- Contactarea tuturor clientilor in situatii de urgenta
Gestionarea secretariatului DBH Serviced Office :
- Buna cunoastere a activitatii clientilor DBH si solutionarea eficienta a cerintelor acestora (preluare de mesaje telefonice, copiere, scanare, printare documente, gestionarea folosirii salii de sedinte, asigurarea catering-ului pe durata intalnirilor)
- Monitorizarea curateniei zilnice a zonei DBH
- Mentinerea relatiilor cu furnizorii
Studii medii/superioare
Cunostinte de operare PC (Microsoft Office - Outlook Express, Internet)
Cunostinte medii de limba engleza
Experienta anterioara pe un post similar (activitati administrative/secretariat/receptie) constituie avantaj
Abilitati organizatorice, initiativa
Eficienta in gestionarea task-urilor multiple
Flexibilitate si adaptabilitate
Aptitudini de lucru in echipa
Abilitati de comunicare scris si oral
Prezenta agreabila, cu atitudine profesionista
Bonuri de masa
DBH Serviced Office ofera companiilor nationale si internationale pachete de servicii individualizate asigurand atat infrastructura fizica (birouri complet mobilate) cat si servicii de business ( financiar, administrarea afacerilor, IT).