Customer Care & Sales- COMPANIE TRANSPORT

ACTIV RECRUITMENT GRUP

27-01-2016 | EXPIRA LA 26-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Sa ofere un serviciu eficient, prompt si orientat spre vânzare tuturor clientilor in
conformitate cu cerintele si procedurile companiei astfel încât sa se maximizeze
contributia departamentului în satisfacerea clientilor si atingerea tintelor de
venit propuse.

A) OFERIREA DE INFORMATII TELEFONICE SI PRELUAREA DE COMENZI
• Sa ofere telefonic informatii despre companie în general si serviciile sale

Sa stabileasca si sa mentina o relatie excelenta în raport cu clientii oferind cel mai bun serviciu posibil, asigurand astfel loialitatea clientilor.

Sa contacteze periodic clientii din portofoliu in scopul obtinerii de solicitari si mentinerii unei relatii productive cu acestia.

Sa deruleze permanent activitate de urmarire a clientilor nou intrati in portofoliul CS (preluati de la departamentul vanzari) – contactare saptamanala in vederea obtinerii
de solicitari / comenzi.

Sa obtina detalii complete si corecte pentru solicitari & comenzi, pe care sa le înregistreze cu acuratete în aplicatia informatica existenta.

Sa trateze cu amabilitate si profesionalism cerintele si/sau reclamatiile clientilor, obtinând copii dupa documentele necesare si informatiile necesare pentru înaintarea lor managerului care poate solutiona problema; sa informeze clientii despre solutia problemei, astfel incat serviciile companiei sa fie mentinute la standardele impuse, iar pierderea de profit sa fie minima.

Sa dezvolte si sa mentina relatii pozitive de natura sa ii asigure cunoasterea necesitatilor clientului in vederea promovarii unei solutii optime.

Sa asigure suport activ si permanent colegilor cu responsabilitati de Field Sales –preluarea solicitarilor, raspuns catre client, transmiterea solicitarilor catre
Operational, oferirea solutiei catre client.

B) URMARIRE EXPEDIERI
Sa ofere informatii telefonice pentru clientii care doresc sa urmareasca traseul expeditiilor, într-un mod cât mai prompt, eficient si amabil; sa anunte departamentul operational in legatura cu orice situatie deosebita semnalata de catre client
astfel încât sa se determine masurile ce se impun în cel mai scurt timp posibil.

Sa înregistreze solicitarile speciale/specifice ale clientilor si sa le comunice cu promptitudine si acuratete în cel mai scurt timp departamentului/ persoanei relevante pentru a se asigura respectarea cerintelor clientului.


CERINTE

Experienta min 2 ani pe un post similar: CUSTOMER CARE / CUSTOMER SERVICE / TELESALES
Persoana dinamica, cu orientare catre client, comunicativa si dispusa la efort sustinut .
Cunostinte limba Engleza: avansat


BENEFICII OFERITE

Salariu fix+ bonusuri


DESCRIEREA FIRMEI

www.activrecruitment.ro

Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.

Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!