Customer Care with German

UPA Solutions

16-05-2017 | EXPIRA LA 15-06-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Maintain contact with customers
- Analyze information and develop solutions to meet the customer’s business and technical requirements
- Handle all incoming customer e-mails and telephone inquiries and requests in a timely and professional manner
- Participate in team huddles and required trainings


CERINTE

- Fluency in German and a good command of English is a must
- Excellent communication, analytical and interpersonal skills
- Customer centricity
- Initiative and innovativeness
- Keen to take ownership
- Computer proficiency


BENEFICII OFERITE

- Training sessions provided by Company & Client
- Knowledge sharing initiatives
- Coaching sessions set by the Team Leader
- Attractive work environment within a dynamic team
- Motivating salary package
- Career development within a multinational company


DESCRIEREA FIRMEI

UPA Solutions este o companie romaneasca ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională.

Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de 12 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client.

Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro