Credit Admin Specialist

EBC

14-12-2017 | EXPIRA LA 13-01-2018

Job expirat

RESPONSABILITATI

EBC HR Solutions is looking for a Credit Admin Specialist for a multinational Canadian company, present on the Romanian market since 1994.

Daily monitoring of SAP interfaces and electronic data interface (EDI) of orders and billing reconciliations
Payments reconciliation, posting, clearing andworking with authomatic management of customer payments (Lockbox)
Internal/ External requests and inquires management
Act as SPOC for external parties such as banks and financial institutions
Ensures proper account management as per assigned portfolio


CERINTE

Excellent verbal and written communication skills in English & French
Experience with SAP ERP system and Microsoft Office
Strong financial analysis skills
Deep analytical and problem solving skills
Strong negotiation and decision making skills
Significant experience in finance or credit related field
Relevant knowledge for OTC processes including credit risk and financial analysis
Ability to work in a team environment
Expertise in Order-to-Cash function including best practices, technologies, processes, procedures and tools


BENEFICII OFERITE

Training
Meal tickets
Settled transport
Performance bonuses


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali.

La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

Nu uita:
Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.