Fundraiser

FUNDATIA JOYO

13-01-2015 | EXPIRA LA 12-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitățile postului:
• Contribuie la elaborarea Strategiei și Planului anual de fundraising aleorganizaţiei, în funcţie de tipul de donatori
• Identifică oportunități și caută idei pentru dezvoltarea de noi programe de fundraising;
• Identifica potențiali sponsori și alți parteneri care pot susține activitatea organizației;
• Contactează potenţiali donatori în vederea dezvoltării unor parteneriate pe termen lung pentru a susține activitatea organizației
• Organizează evenimente de fundraising
• Planifică, derulează, raportează și evaluează programele de fundraising pe care le coordonează;
• Elaborează un plan de promovare a organizației în acord cu Strategia, Planul anual de Fundraising și Statutul organizației;
• Concepe mesajele (inclusiv comunicate de presă) care urmează să fie transmise către donatori si concepe textele pentru materialele de promovare necesare în atragerea de fonduri;
• Colaborează cu echipa de comunicare pentru dezvoltarea materialelor de comunicare necesare implementării proiectelor organizației;
• Participă la diverse activități/evenimente ce au ca scop stabilirea de parteneriate pentru atragere de fonduri
• Realizează o bază de date și înregistrează corect si complet, contactele efectuate și ține legătura cu contactele pe care le-a inițiat, trimite scrisori de mulțumire, materiale informative și, la nevoie, documente și rapoarte către donatori și sponsori;
• Alte sarcini stabilite de Directorul executiv al organizației și/sau managerul direct.


CERINTE

• Absolvent de studii superioare (de preferat științe socio-umane și/sau marketing)
• Experiență profesională de relaționare inter-umana (networking, coordonare echipa, prezentare in fata unui public);
• Experiență în fundrasing (preferabil cu specific pe strângere de fonduri in ONG) de minim 2 ani;
• Experientă în organizarea de evenimente de strângere de fonduri;
• Experienţă în utilizarea calculatorului, a soluţiilor on-line şi social media
• Abilităţi de comunicare (marketing) și promovare a serviciilor organizaţiei;
Eficiență si orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite
Persoană inovativă, proactivă;
Capacitatea de analiză şi planificare;
• Limba engleză scris si vorbit la nivel avansat; Cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj;
• Cunoștințe bune de operare PC MS Office;
• Experiența de lucru / voluntariat intr-un ONG reprezintă un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

- SPRIJIN SOCIO-EDUCATIV PENTRU COPII, TINERI SI FAMILII IN DIFICULTATE