Controlling Analyst _ B2B

Telekom Romania Communications S.A.

27-06-2016 | EXPIRA LA 27-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Participa la procesul de raportare a vanzarilor, veniturilor, profitabilitatii pe canalele de vanzari, efectueaza rapoarte, analize si studii economice necesare in analiza de business, in vederea dezvoltarii de strategii si tactici de afaceri si evaluarea ulterioara a rezultatelor acestora.



Responsabilitati principale:

- Pregateste studii statistice privind conditiile de afaceri si tendintele acestora si trage concluzii relevante pentru a contribui la realizarea obiectivelor de afaceri ale companiei;
- Pregateste rezultate financiare periodice (lunare / trimestriale / semestriale / anuale) si asigura analiza, interpretarea si raportarea acestora conform instructiunilor primite de la superiorul direct;
- Efectueaza prezentari pentru management cu diverse rezulatate si analize saptamanale si lunare.
- Propune imbunatatirea metodelor de lucru si de analiza si contribuie la adaptarea continua a acestora la cerintele de business;
- Efectueaza studii si analize in vederea furnizarii de date pentru exercitiile de forecast la nivel de segment B2B;
- Determina valoarea vanzarilor executate si impactul acestora in calcularea veniturilor la nivelul directiilor de vanzari;
- Analizeaza si consolideaza informatiile primite din diverse surse si aplicatii IT, interpreteaza rezultatele, se asigura de transmiterea corecta a acestora si elaboreaza recomandari pentru imbunatatirea procedurilor, in limitele competentelor;
- Semnaleaza orice neregula, situatie atipica sau diferita fata de standardele existente din vanzari sau observate pe baza rapoartelor/analizelor efectuate;
- Face recomandari cu privire la parametrii care pot fi imbunatatiti pentru atingerea obiectivelor de business, in limitele competentelor;


CERINTE

Studii:

- Studii superioare, economice sau tehnice

Experienţa în muncă:

- Cel putin 3 an de experienta in prelucrarea bazelor de date si a analizelor statistice.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

- Foarte bune cunostinte de operare Microsoft Office (Excel, Access, Power Point);
- Bune abilitati de analiza si sinteza;
- Abilitatea de a consolida, analiza si interpreta datele prelucrate;
- Atentie la detalii si minutiozitate in analiza si prelucrare;
- Initiativa in cadrul echipei si fata de clientii externi;
- Abilitatea de a lucra independent si in echipa;
- Orientare catre client si rezultate;
- Bune abilitati de comunicare si prezentare;
- Limba engleza – nivel avansat.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.