55

locuri de munca in BUCURESTI.

Pagina 3 din 3
Contabila - Limba Italiana - Balotesti
  • - Cunostinte de contabilitate primara;
  • - Experienta anterioara de minim 6 luni pe un post similar;
  • - Disponibilitate pentru lucru in Balotesti, Ilfov;
  • - Cunostinte operare PC, rutina si viteza de lucru (Word, Excel);
  • - Limba italiana
  • - obligatoriu, nivel avansat;
  • - Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor.
  • - Activitati contabilitate primara/administrative/ secretariat (ex: asigurarea bunei functionari a biroului, plata facturi, rezolvare acte/documente, etc.);
  • - Activitati de contabilitate primara;
  • - Elaborarea, redactarea si/sau verificarea documentelor/ contractelor si situatiilor cerute de management sau clienti/furnizori;
  • - Avize, nir
  • - uri, facturi, registru de casa, bonuri de consum, completare si gestionare cec
  • - uri si bilete la ordin, gestionare scadentare clienti, furnizori;
  • - Va trebui sa comunice cu clientii pe probleme de fise de cont, incasari;
  • - Va trebui sa participe la inchideri, inventarieri;
  • - Diverse situatii solicitate de conducerea societatii;
  • - Ocazional, tinand cont ca este o firma mica din punct de vedere al numarului de angajati, va trebui sa desfasoare activitati de secretariat, corespondenta etc.;
  • - Inregistrari contabile, programul de contabilitate, il va invata la fata locului. Nu este nevoie sa stie sa faca inchideri lunare, anuale, declaratii, dar aceste cunostinte pot constitui un avantaj.

1 post disponibil (1 aplicant )

26-03-2015 BUCURESTI
Junior Business Controller
  • - Bachelor degree in Finance;
  • - Good MS Office Skills;
  • - One year minimum relevant exposure with similar activities is considered a plus;
  • - Analytical thinking and very good organizational skills;
  • - Fluent in English;
  • - Goal and results oriented;
  • - High level of commitment and accountability to get the job done;
  • - Pro
  • - active team player, able to work independently.

1 post disponibil (25 aplicanti)

25-03-2015 BUCURESTI
Manager financiar proiecte POSDRU
  • - Educație:
    - Absolvent de studii universitare în domeniul economic; Experiență/cunoștințe:
    - Minim 7 ani experiență profesională;
    - Minim 5 ani experiență în domeniul financiar – contabil, din care minim 3 ani în proiecte POSDRU pe poziție similară;
    - Cunoștințe de management;
    - Cunoștinte de management financiar;
    - Cunoaşterea legislaţiei din domeniul Achiziţiilor publice;
    - Cunoştinţe operare computer și utilizare pachet Microsoft Office – Word, Excel, Outlook;
    - Engleză – nivel mediu; Alte cerințe:
    - Disponibilitate de lucru full
  • - time;
    - Calități și aptitudini manageriale;
    - Capacitate de planificare, organizare a muncii;
    - Persoană ordonată, dinamică, proactivă și cu spirit de inițiativă și de echipă;
    - Abilități de planificare și organizare;
    - Abilități de comunicare; Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia. Așteptăm CV
  • - urile la adresa recrutare@partnet.ro până la data de 31.03.2015.

1 post disponibil (22 aplicanti)

24-03-2015 BUCURESTI
Expert Contabil
  • - Experienta profesionala in contabilitate la nivel de bilanț contabil pentru firme cu diverse domenii de activitate; Dorinta de invatare si dezvoltare profesionala; Persoana planificata
  • - must: respectare termene; Persoana responsabila, orientata catre detalii.

1 post disponibil (29 aplicanti)

23-03-2015 BUCURESTI
Verificator valori, Bucuresti
  • - Cerinţe job
  • - Disponibilitatea de a lucra si in tura de noapte
  • - Studii medii/ superioare finalizate;
  • - Experienta pe un post similar constituie avantaj;
  • - Bune cunostinte de operare PC;
  • - Persoana organizata, atenta la detalii, cu bune abilitati de lucru in echipa.

1 post disponibil (27 aplicanti)

23-03-2015 BUCURESTI

55 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: