CONTABIL cu experienta in proiecte finantate prin fonduri structurale

Asociatia PartNET - Parteneriat pentru Dezvoltare Durabila

11-02-2014 | EXPIRA LA 13-03-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asociatia PartNET – Parteneriat pentru Dezvoltare Durabila din Bucuresti organizeaza un proces de selectie pentru pozitia de Contabil, cu experienta pe aceasta pozitie in proiecte finantate prin POSDRU sau alte programe operationale.

Responsabilitatile Contabilului:

 Efectueaza inregistrarile contabile aferente organizatiei si proiectelor;
 Intocmeste situatiile financiare, precum: note contabile, registrul jurnal, balante de verificare, grafice estimative privind depunerea cererilor de rambursare, previziuni economice cu privire la gestionarea fondurilor disponibile, cash-flow-uri;
 Intocmeste situatiile cheltuielilor: analiza eligibilitatii cheltuielilor aferente proiectului de finantare si urmareste permanent indeplinirea conditiilor de eligibilitate a cheltuielilor Beneficiarului si Partenerilor, prevazute de legislatia referitoare la utilizarea fondurile structurale europene si conformitatea acestora cu activitatile din proiecte;
 Analizeaza toate actiunile financiare ale proiectelor, respectiv a cheltuielilor realizate si raportate;
 Ofera consultanta de specialitate in intocmirea raportarilor tehnico-financiare ale fondurilor structurale europene;
 Semneaza si dateaza documentele contabile aferente operatiunilor din cadrul proiectelor;
 Cunoaste procedurile emise de autoritatile competente privind contabilitatea analitica pentru proiectele finantate prin FSE;
 Colaboreaza cu manegerii de proiecte in sensul asigurarii situatiilor contabile necesare intocmirii cererilor de rambursare si a diferitelor raportari interne si fata de finantator;
 Intocmeste evidentele cheltuielilor si cererile de rambursare aferente proiectelor;
 Intocmeste documente contabile, precum: ordine de plata, state de salarii, pontaje, ordine de deplasare, dispozitii de plata, registre de casa, facturi, declaratii si alte documente necesare mentinerii contabilitatii
 Opereaza in Revisal contractele de munca si modificarile aduse la acestea;

Persoanelor selectate pentru interviu li se vor solicita urmatoarele documente:

 Curriculum Vitae modelul Europass in limba romana
 Diplome ce atesta educatia din CV
 Contracte, adeverinte, referinte, recomandari etc. pentru atestarea experientei din CV
 In cazul detinerii calitatii de Expert Contabil se va prezenta carnet de membru CECCAR cu mentiunea "Activ" vizat pe anul in curs


CERINTE

 Studii superioare universitare de lunga durata, profil economic (de preferat absolvent al Facultatii de Contabilitate si Informatica de Gestiune)
 Utilizeaza limba engleza la nivel avansat; limba italiana si/sau germana constituie un avantaj;
 Cunoaste legislatia in vigoare in ceea ce priveste contabilitatea firmelor si a asociatiilor;
 Cunoaste legislatia in vigoare si a modificarilor ei la zi din domeniul financiar-contabil;
 Detine experienta de minim 5 ani in domeniul financiar-contabil si de minim 2 ani pe o pozitie similara in cadrul unui proiect finantat prin POSDRU sau a altor programe operationale;
 Demonstreaza competente si cunostinte in domeniul proiectelor finantate din fonduri europene si cunoaste legislatia in vigoare..
 Contituie un avantaj detinerea calitatii de Expert contabil - membru activ al CECCAR si carnet de membru CECCAR cu mentiunea "Activ" vizat pe anul in curs; In acest caz persoana nu trebuie sa fi fost sanctionata in ultimii trei ani de catre Departamentul de etica sau de catre Comisiile de Disciplina ale CECCAR;
 Operare P.C- pachet MS Office la nivel avansat;
 Capacitate de a respecta termene limite
 Abilități organizatorice, interrelaționare și negocierea situațiilor problematice, putere de decizie, asumare de responsabilități;
 Atitudine pozitiva, fire comunicativa si pro activa
 Rezistenta la stres si atentie distributiva
 Disponibilitate pentru program prelungit in perioadele aglomerate


BENEFICII OFERITE

 Pachet salarial şi de beneficii motivant, adecvat experientei si responsabilitatilor;
 Posibilitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic.
 Posibilitate de dezvoltare profesională și personală.


DESCRIEREA FIRMEI

Asociatia PartNET - Parteneriat pentru Dezvoltare Durabila este persoana juridica romana de drept privat, cu scop nepatrimonial, nonprofit, neguvernamentala si independenta, avand misiunea de a contribui la dezvoltarea durabila pe plan economic, social si cultural, la nivel local, regional şi national, în mediul urban şi rural, care implementeaza proiecte finantate din fonduri europene.