Contabil

INTELLISEC SRL

11-12-2016 | EXPIRA LA 10-01-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Intocmirea situatiilor financiare ale companiei la timp;
- Verificarea documentelor financiare deconturilor de cheltuieli;
- Emitere facturi;
- Efectuare plati;
- Urmarirea soldurilor contabile, extrase cont clienti;
- Inregistrarea extraselor de cont bancare;
- Intocmirea diverselor situatii, cheltuieli, rapoarte, evidente, incasari


CERINTE

- Experienţă anterioară în activitatea financiar – contabilă minimum 3-5 ani (experienţă într-o poziţie similară constituie avantaj);
- Studii superioare economice;
- Cunoştinţe avansate în domeniul contabilităţii financiare, operaţiuni: înregistrare facturi furnizori de servicii şi marfă, operaţiuni bancare, deconturi, operaţiuni diverse (amortizare, cheltuieli în avans, etc);
- Experienţă necesară pentru întocmirea declaraţiilor fiscale lunare (Calcul TVA;
- Calcul impozit pe profit);
- Foarte bune abilităţi operare PC: MS Office;
- Cunostinte operare program SAGA - constituie un avantaj
- Organizare, atenţie la detalii;
- Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare;
- Promptitudine şi iniţiativă în rezolvarea problemelor;
- Atitudine proactivă, orientare spre rezultat.
- Persoana organizata, responsabila, atenta la detalii.


DESCRIEREA FIRMEI

Societate care are ca activitate principala comertul online.