CONTABIL

SISTEC

22-06-2015 | EXPIRA LA 22-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Colecteaza toate documentelecontabile si le introduce la zi in sistem: facturi, extrase de cont, bonuri, deconturi de cheltuieli;

- Urmareste avansurile de trezorerie si asigura decontarea lor corespunzatoare;

- Verifica incasarile, proveninta lor si documentele suport aferente acelei incasari;

- Tine evidenta analitica a cheltuielilor deductibile si nedeductibile din punct de vedere fiscal;

- Intocmeste si mentine evidenta electronica a situatiei facturilor;

- Inregistreaza facturile de achizitii de la furnizori reprezentand servicii si stocuri de marfa;

- Intocmeste jurnalele de TVA si registrul jurnal;

- Intocmeste si verifica jurnalele de vanzari si cumparari;

- Intocmeste si tine la zi registrele contabile obligatorii;

- Verifica daca documentele primite respecta cerintele impuse de lege si daca sunt corecte;

- Verifica lunar corespondenta soldurilor din balanta sintetica de verificare cu situatiile analitice a fiecarui cont si daca apar diferente, ia masuri pentru corectie;

- Verifică, îndosariază şi arhivează documentele societăţii;

- Intocmeste situatia soldului bancar si a disponibilului propriu al firmei, a cursului valutar;

- Întocmeşte şi prezintă diferite rapoarte cerute de management;

- Adaptarea companiei la toate reglementarile financiare, contabile, legislative, impozite si taxe;
- Evidenta inventarului de mijloace fixe in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Mentinerea legaturii cu autoritatile statului;
- Supervizarea contractelor companiei cu clientii si furnizorii.


CERINTE

- Studii superioare de specialitate;
- Experienta anterioara pe un post similar minim 2 ani;
- Cunostinte avansate operare PC (MS Office);
- Cunoasterea aprofundata a legislatiei in domeniu;

- Cunostinte de limba engleza – reprezinta avantaj;

- Cunostite IFRS – reprezinta avantaj;
- Abilitati de organizare, coordonare, minutiozitate, atentie la detalii.


DESCRIEREA FIRMEI

Integrator IT cu o experienta de 19 ani pe piata romaneasca, Sistec
reuneste o echipa de peste 200 de specialisti, cu experienta de business
si IT, oferind un pachet complex si complet de solutii si servicii IT
pentru afaceri:

- Software: implementare solutii software de tip ERP / CRM / DMS, dezvoltare solutii web / software customizate

- Hardware: solutii de interconectare, solutii centralizate si locale de
procesare si stocare a datelor, solutii de securitate si management al
cladirilor;

- Servicii: suport IT, service si intretinere IT si tehnnica de birou, consultanta pentru organizarea fluxurilor de business.



Ne măsurăm munca prin valoarea adusă clientilor, si aceasta pentru că
putem reusi doar prin succesul partenerilor nostri. Experienta de
business, competentele si certificarile membrilor echipei ofera suportul
pentru servicii de calitate la cel mai inalt nivel de profesionalism.



Cu sediul in Bucuresti si un centru regional la Cluj, Sistec are arie de
acoperire nationala, prin filialele din principalele orase ale tarii.