Consultant Vanzari

OPTIMUS TRANSPORT SRL

09-10-2015 | EXPIRA LA 11-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Este responsabil pentru preluarea prin telefon, web, e-mail a solicitarilor de natura comerciala si operationala: preluarea de comenzi, efectuarea si livrarea comenzilor, intrebari, reclamatii, nefunctionalitati.
- Inregistrarea interactiunii cu clientul in sistemele existente.
- Identificarea celei mai bune si rapide metode de solutionare a unei cerinte.
- Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect / serviciu.
- Raportare catre client in concordanta cu procesele, procedurile si regulile companiei.
- Prezinta si vinde serviciile companiei direct catre clienti prin intermediul telefonului.
- Participa cu analize specifice, rapoarte examinate si alte informatii pentru a identifica rapid problemele si feedback-ul clientului.
- Initiaza apeluri catre clienti si potentiali clienti pentru a le prezenta serviciile, pentru a-i informa cu privire la modificarile efectuate in organizarea companiei si a produselor, precum si in cadrul oricarei alte campanii derulate impreuna sau la solicitarea celorlalte departamente ale companiei.
- Consiliaza clientii si potentialii clienti conform perimetrului de actiune, a normelor companiei si a instructiunilor managementului.
- Asigura atat etapa de pre-vanzare prin descoperirea si valorificarea oportunitatilor comerciale, cat si etapa de post-vanzare prin oferirea de informatii generale si asistenta in utilizarea produselor si serviciilor companiei.


CERINTE

- Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare.
- Persoana deschisa si sociabila, orientata spre calitate si rezultate.
- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere.
- Abilitati de organizare si lucru in conditii de stres.
- Spirit de echipa, perseverenta, buna relationare si gestionare a conflictelor.
- Cunostinte limba engleza nivel avansat (scris si vorbit)
- Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Windows, Word, Excel, PowerPoint.
- Atentie la detalii si abilitati de prioritizare si gestiune a mai multor sarcini simultan.
- Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva
- Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil.


BENEFICII OFERITE

- O activitate placuta in cadrul companiei.
- Posibilitatea de a incepe si dezvolta o cariera de success in vanzari.
- Training, coaching si feedback permanent.
- Perioada de training platita.
- Program flexibil.
- Un job intr-un mediu de lucru international, placut si elegant.
- Echipa tanara, dedicata si dinamica.
- Contract pe perioada nedeterminata.
- Salariu fix + bonusuri in functie de performanta.
- Bonusuri si beneficii atractive.
- Posibilitatea de avansare.


DESCRIEREA FIRMEI

Activând pe piață din anul 2010, firma Optimus Transport operează în domeniul serviciilor anexe transporturilor internaționale de mărfuri. Factorul ce ne ajută să creștem de la an la an și ceea ce ne deosebește pe noi, Optimus Transport, de competitorii noștri este calitatea serviciilor și bonitatea pe care clienții ne-o acordă dupムce se întemeiaz㠃o colaborare mai puternică între noi.

Cheia succesului până în momentul de faţă constă în serviabilitatea de care dăm dovadă, promptitudinea de răspuns din momentul solicitării, consultanţa pe care le-o oferim clienţilor, disponibilitatea prin suport tehnic 24-7 şi nu în ultimul rând, amabilitatea.

Prin serviciul de rezervare feribot Optimus Transport, pe lângă asigurarea biletului feribot, clienţii îşi asigură şi liniştea că vor beneficia de servicii de cea mai înaltă calitate, iar partea aceasta a programului de transport – tranzitul maritim, este în siguranţă, scăpând astfel de o grijă în plus.