Consultant Telesale / Specialist Retentie

UPC Romania S.A.

20-04-2016 | EXPIRA LA 20-05-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Abordeaza telefonic clienti existenti sau potentiali clienti din baza de date cu scopul de a vinde produse si servicii de televiziune, internet si telefonie, tinand cont de nevoile acestora, identificand oportunitatea de vanzare;
-Furnizeaza clientilor informatiile necesare/solicitate intr-un mod corect si profesionist;
-Preia de la client informatii pe care le inregistreaza in baza de date;
-Isi desfasoara activitatea in conformitate cu procedurile de lucru.
-Responsabil cu gestionarea portofoliului de clienti alocat cu scopul de a-l securiza si valorifica;
-Mentinerea si dezvoltarea relatiei contractuala dintre UPC si clientii de portofoliu;
-Interactionarea telefonica cu clientii UPC (inbound/outbound) care au manifestat intentie de reziliere sau de reofertare.


CERINTE

Daca si tu:
- Ai o buna capacitate de comunicare si abilitati de negociere;
- Ai cunostinte bune de operare pe calculator – lucrul cu MS Office si capacitatea de a invata o aplicatie noua;
- Esti orientat catre rezultate si te poti adapta usor la schimbare;
- Reactionezi rapid si poti gasi solutii optime in situatii de criza; ai rabdare si rezistenta la stres;
- Ai experienta în domeniul relaţiilor cu clienţii, vanzare la telefon;
- Esti motivat sa iti perfectionezi abilitatile de vanzare.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.