Consultant suport aplicatii business

AUCHAN ROMANIA

07-12-2015 | EXPIRA LA 06-01-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Noul nostru coleg/noua noastra colega va oferi suport din punct de vedere business tuturor utilizatorilor interni care folosesc aplicatiile proprii companiei .

Activitati principale:

• Isi insuseste modul de lucru in toate aplicatiile utilizate in companie (atat din punct de vedere al utilizatorului final, cat si privind functionalitatea sistemelor), regulile de business si fluxurile de transmitere a informatiilor intre aplicatii
• Trateaza incidentele si cererile primite de la utilizatori, subiectele tratate facand parte dintr- o arie larga de competenta (cum ar fi : deblocari de useri, monitorizarea corectitudinii detaliilor aferente stocurilor/preturilor de vanzare/marjei/comenzilor/receptiilor/etc, analize aferente transmiterii informatiilor catre casele de marcat sau cantare, cat si alte subiecte similare ce necesita o analiza detaliata)
• Invata si intelege functionalitatile aferente fiecarei aplicatii, astfel incat sa fie capabil/a sa raspunda tuturor intrebarilor utilizatorilor
• Se asigura ca aplicatiile utilizate de magazinele Auchan si serviciile centrale sunt disponibile si verifica buna transmitere zilnica a informatiilor intre aplicatii
• Investigheaza solicitarile primite din partea utilizatorului si identifica solutii folosindu-se si de informatiile disponibile si procedurile existente
• Transmite informatii detaliate, clare, complete catre utilizatori si catre echipele cu care colaboreaza
• Sustine formari punctuale utilizatorilor si asigura asistenta in functionalitatea aplicatiilor informatice
• Colaboreaza cu membrii echipei si departamentului pentru rezolvarea cat mai rapida a oricarui incident


CERINTE

In viziunea noastra candidatul ideal pentru acest rol indeplineste urmatoarele conditii:

• Are capacitate de analiza, orientare spre rezultate,gandire logica si structurata,excelente abilitati de comunicare
• Este disponibil/a sa lucreze in ture si in weekend
• Urmeaza o forma de invatamant superior sau si-a finalizat studiile
• Cunoaste limba engleza sau franceza la nivel avansat – conditie obligatorie
• Detine cunostinte de baza despre comert- avantaj
• Are experienta in retail sau helpdesk/support- avantaj


BENEFICII OFERITE

Program de training platit (sesiuni de formare + training on- the- job) aproximativ 2 luni
Program flexibil (ture incepand de la ora 07 :00 , 08 :00, 09 :00 si 13 :00)
Mediu de lucru tanar, activ, dinamic
Posibilitatea dezvoltarii profesionale
Pachet salarial atractiv (bonusuri, prime)
Activitatea se desfasoara in Sediul Central


DESCRIEREA FIRMEI

Auchan este unul din lanturile comerciale cele mai importante la nivel mondial, cu magazine in 12 tari pe 3 continente si reunind mai mult de 210.000 de colaboratori. In cei peste 50 de ani de existenta, Auchan s-a dezvoltat continuu si a ramas fidel scopurilor si valorilor care au stat la baza crearii sale.

Daca iti doresti sa faci parte din echipa Auchan Romania, daca vrei sa lucrezi intr-un mediu civilizat si colegial, cu reale perspective de evolutie, te asteptam sa te alaturi echipei noastre.