Consultant relatii clienti

Magazin online invitatii

01-05-2017 | EXPIRA LA 03-05-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Tu vei fi interfata companiei cu publicul. Prin urmare va trebui sa intampini clientii in showroom, sa asculti cu atentie ce solicitari au si sa le prezinti produsele, sa le propui produse complementare.
-Vei comunica prin e-mail, telefon, Whatsapp cu clientii, vei prelua comenzile si le vei inregistra in sistem
-Vei realiza machete ale invitatiilor, plicurilor de bani, meniurilor si le vei trimite clientilor pe e-mail pentru confirmare
-Vei crea AWB-uri pentru coletele ce urmeaza sa plece prin curier si vei ajuta colegele la impachetarea lor, daca va fi cazul
-In perioadele foarte aglomerate este posibil sa avem nevoie de ajutorul tau pentru asamblarea invitatiilor. Ar fi de mare ajutor (dar nu obligatoriu) daca ai avea inclinatii pentru activitati handmade


CERINTE

-Persoana sociabila, care stie sa se faca placuta in fata clientilor
-Persoana cu sau fara experienta, cu abilitati de invatare rapida
-Cunostinte bune de operare MS Office - Word, Excel (Corel, Photoshop - prezinta un avantaj)
-Atentie sporita la detalii
-Cunoasterea avansata a gramaticii si ortografiei limbii romane
-Abilitati necesare: rabdare, atentie continua si rezistenta la activitati repetitive cu respectarea termenelor limita
-Dexteritate in utilizarea calculatorului
-Capacitatea de a face fata in situatii de stres
-Atentie distributiva
-Disponibilitate de a efectua ore suplimentare in perioadele aglomerate.


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru placut
Salariu fix + bonusuri in functie de performante.
Sediul se afla in sectorul 2, zona Ferdinand.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania administreaza 2 magazine online si are ca activitate principala confectionarea si comercializarea de accesorii pentru nunti, botezuri si petreceri.