Consultant Reclamatii

eMAG.ro

19-02-2015 | EXPIRA LA 21-03-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Solutionarea reclamatiilor primite tinanad cont de interesele clientilor si cu respectarea regulamentelor si procedurilor interne ale companiei;
Oferirea de noi alternative la problemele reclamate de clienti;
Preluarea apelurilor clientilor care au facut o reclamatie venite din Call Center;
Inregistrarea cu acuratete a informatiilor relevante in aplicatia de reclamatii.


CERINTE

Experienta de minim 1 an in domeniul relatiilor cu clientii;
Limba engleza – nivel mediu;
Cunostinte tehnice;
Cunostinte de MS Office (Word si Excel, Outlook);
Abilitati de comunicare, stapanire de sine in situatii tensionate, dorinta de autodepasire;


BENEFICII OFERITE

Mediu de lucru placut, deschis;
Oportunitati de dezvoltare a carierei;
Mediu high tech;


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.