Job expirat
Vei primi un portofoliu de clienți pe care trebuie să îl gestionezi, asigurând îndeplinirea obligațiilor pe care le au. Activitățile includ:
- evidența programelor preliminare;
- gestiune înregistrări;
- raportări specifice;
- consiliere în vederea respectării legislației;
- asistență în fața organelor de control;
- întocmire documentații în vederea obținerii unor acte de reglementare.
- Absolvent de studii superioare de specialitate (sau masterand);
- Capabil să lucreze independent, să poată lua decizii sub presiune;
- Rezistent la munca de rutină;
- Disponibil pentru deplasări - cea mai mare parte a activităților se desfășoară la client;
- Abilități consistente de lucru cu pachetul MS Office;
- Carnet de conducere;
- program flexibil (nu este obligatoriu prezența la birou atâta timp cât sunt îndeplinite sarcinile);
- bonuri de masă;
- bonusuri la îndeplinirea sarcinilor suplimentare;
- bonus anual;
- traininguri, certificări;
Activitatea noastră îşi propune să optimizeze resursele unei organizaţii şi, în acelaşi timp, să îmbunătăţească eficienţa proceselor, trainingul, selecţia şi integrarea resurselor umane şi tehnologice, în conformitate cu nevoile specifice activităţii economice respective.