Consultant fonduri europene

WISE FINANCE SOLUTIONS SRL

20-07-2016 | EXPIRA LA 24-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea postului:
- Identificarea surselor de finanţare.
- Întocmirea documentaţiei specifice în vederea obţinerii finanţării nerambursabile, precum: plan de afaceri, cereri de finanţare, analize cost-beneficiu, alte documente prevăzute în ghidul solicitantului.
- Asigurarea managementului pentru implementarea proiectelor cu finanţare nerambursabilă.
- Întocmirea documentaţiilor specifice implementării proiectelor: dosare de achiziţie, cereri de rambursare/ plată, rapoarte, notificări, acte adiţionale etc.
- Organizarea procedurilor de achiziţii şi consilierea beneficiarilor în realizarea acestora.
- Monitorizarea activităţilor în vederea implementării proiectelor conform graficelor.
- Suport în relaţionarea cu Autorităţile de Management şi Organismele Intermediare, prin întocmirea şi realizarea corespondenţei cu clienţii şi instituţiile finanţatoare.
- Analiza oportunităţilor de finanţare existente şi identificarea continuă de noi oportunităţi de finanţare.
- Consilierea clienţilor privind accesarea de fonduri ce corespund nevoilor acestora.
- Asistarea clienţilor pe toată perioada derulării proiectelor şi pe perioada de monitorizarea a acestora.
- Evaluarea criteriilor privind respectarea condiţiilor de eligibilitate.
- Verificarea conformităţii documentelor necesare ca şi anexe ale proiectului.
- Gestionarea relaţiei cu clienţii pe parcursul elaborării şi derulării proiectelor


CERINTE

- Studii superioare finalizate (studiile superioare economice constituie un avantaj).
- Experienţă profesională specifică: cel puţin 3 ani pe proiecte finantate din Fonduri Europene și/ sau guvernamentale.
- Experienţă relevantă în domeniul accesării şi derulării de programe finanţate din fonduri europene sau guvernamentale, de lucru efectiv în proiecte, experienţa in desfăşurarea activităţilor legate de proiect.
- Specializarea în managementul proiectelor și/sau achiziții publice constituie un avantaj.
- Cunoaşterea legislaţiei specifice achiziţiilor publice reprezintă un avantaj.
- Cunostințe de limba engleză la nivel avansat.
- Cunoştinţe avansate de operare PC (Word, Excel, Power Point, etc.).
- Abilităţi în managementul administrativ şi financiar al proiectelor.
- Capacitate de a gestiona integrat elaborarea unui proiect.
- Atenție la detalii.
- Seriozitate, orientarea spre rezultate şi dorinţă de perfecţionare.
- Capacitate de a lucra autonom.
- Abilități foarte bune de comunicare, relaționare, organizare și planificare.
- Capacitate de analiză şi sinteză.
- Corectitudine, flexibilitate, perseverenţă.
- Experiență de lucru cu termene limită.
- Capacitate de a lucra organizat cu termenele limită.
- Capacitate de documentare si asimilare rapidă de informaţii, implicare pe termen mediu şi lung.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial competitiv
- Bonuri de masa
- Telefon de servciu
- Decontare transport
- Lucrul intr-o echipă tânără și dinamică.
- Lucrul intr-un mediu competitiv şi de viitor.
- Participarea la cursuri de formare profesională şi dezvoltare personală.
- Colaborare şi stabilitate financiară pe termen mediu şi lung.


DESCRIEREA FIRMEI

WISE FINANCE SOLUTIONS este o firmă de consultanţă, expertă în accesarea fondurilor europene, în obţinerea finanţării prin programele naţionale şi în medierea relaţiei dintre potenţialii beneficiari şi instituţiile care coordonează implementarea şi gestionarea asistenţei financiare comunitare.

Având o rată de succes de 100% în accesarea fondurilor europene și guvernamentale, WISE FINANCE SOLUTIONS reprezintă o echipă de profesionişti cu peste 8 ani de experienţă în furnizarea de servicii de consultanţă pentru afaceri şi management, pentru beneficiarii de finanţări nerambursabile, dar şi pentru acele organizaţii care au nevoie în activitatea lor curentă de expertiză în domeniile: achiziţii publice, intermedieri în afaceri, managementul afacerilor şi inginerie.