Consultant Asigurari (Perioada Determinata)

eMAG.ro

05-09-2016 | EXPIRA LA 05-10-2016

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

• Realizeaza si trimite oferte pentru solicitarile inregistrate;
• Desfasoara activitate de call center, atat inbound cat si outbound;
• Mentine in permanenta legatura cu celelalte departamente;
• Desfasoara activitati de procesare si monitorizare a comenzilor;
• Mentine si dezvolta constant portofoliul de clienti;
• Participa la solutionarea eventualelor situatii reclamate de clienti.


CERINTE

• Studii superioare (absolvent sau in curs);
• Operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Browser Internet);
• Limba engleza: nivel mediu/avansat;
• Abilităţi de comunicare, organizare si planificare;
• Orientare spre obiective şi rezultate;
• Experienta in domeniul asigurarilor reprezinta un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si douasprezece showroom-uri deschise în Bucuresti (Crangasi& Baneasa), Iasi, Ploiesti, Pitesti, Cluj, Brasov, Timisoara, Oradea, Constanta, Galati, si Craiova.

In cei 14 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 1900 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie