CONSULTANT ASIGURARI

AEGON TUnZ

10-10-2014 | EXPIRA LA 09-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Promovează produsele companiei în piaţa proprie

- Învaţă şi implementează cunoştinţele despre: modul de abordare, prezentarea de vânzare, completarea formularelor şi a altor instrumente şi tehnici de vânzare primite de la companie

- Organizează agenda zilnică privind activităţile procesului de vânzare

- Participă activ la cursurile de instruire organizate în agenţie sau în alte locaţii de către companie

- Respectă procedurile companiei privind fluxul documentelor şi confidenţialitatea datelor

- Participă la întâlnirile săptămanale organizate de catre managerul direct pentru feedback şi dezvoltare personală


CERINTE

- Studii superioare

- Cunostinţe: excel, word, utilizare PC

- Experienţă în vânzare minim 1 an

- Excelente abilităţi de comunicare

- Respectare termene

- Orientare către rezultate

- Capacitate de relationare cu diferite tipologii de oameni

- Responsabilitate


BENEFICII OFERITE

- Condiţii excelente de lucru, mediu profesionist

- Instrumente de suport în vânzări moderne şi de impact

- Venituri in baza rezultatelor obtinute

- Bonusuri suplimentare corelate cu volumul şi calitatea vânzărilor realizate

- Pregătire profesională avansată

- Posibilităţi de dezvoltare profesională şi promovare (carieră)


DESCRIEREA FIRMEI

AEGON T.Un.Z reprezintă în România grupul olandez AEGON. Compania este specializată în asigurari de viaţă, respectiv în crearea şi administrarea investițiilor pe termen lung, precum şi în programele de economisire.
Cu sediul la Haga - Olanda şi cu o experienţă dovedită în domeniul financiar de peste 160 ani, AEGON activează cu succes în peste 20 de ţări de pe patru continente. În prezent, prin intermediul celor peste 24.000 de angajaţi, AEGON contribuie semnificativ la realizarea obiectivelor personale şi profesionale a peste 47 milioane de clienţi.