Consultant Achizitii / Buyer

HUMANGEST GROUP

26-08-2015 | EXPIRA LA 25-09-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Negociază cu furnizorii preturile de achiziţie, încheie contractele cu aceştia;
- Organizeaza şi desfăşoara activitatea de achiziţii la nivelul companiei;
- Ia măsurile necesare pentru ca toate comenzile să fie executate în limita bugetului;
- Identifică necesarul de aprovizionare;
- Intocmeşte şi analizează cererile de ofertă;
- Supervizează derularea contractelor;
- Analizează piaţa şi sistemul de livrare pentru evalua valabilitatea actuala şi viitoare a produselor;
- Intocmeşte şi urmăreşte comenzile de aprovizionare import/export;
- Urmăreşte livrările şi asigură documentele pentru formalităţile vamale;


CERINTE

- Abilităţi de comunicare si networking
- Abilităţi de planificare, organizare
- Cunoştinţe de limbi străine engleza la nivel avansat
- Cunoştinţe relevante în domeniu;
- Flexibilitate, răbdare, atenţie la detaliu;
- Cunoştinţe operare PC – pachetul Office;


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea de a face parte dintr-o companie dinamica aflata in plina dezvoltare
- Integrarea intr-un proces de dezvoltare personala si instruire
- Pachet de beneficii competitiv, direct corelat cu rezultatele activitatii


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.