Consultant accesare fonduri europene

BD Moesia Research SRL

22-08-2016 | EXPIRA LA 24-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul presupune activitati de consultanță cu privire la programele cu finanțare nerambursabilă, realizarea și completarea documentațiilor specifice obținerii finanțărilor nerambursabile, consultanță în implementarea și managementul proiectelor, cunoștințe privind legislația în vigoare aplicată în cadrul programelor cu finanțare europeană.

Responsabilitățile postului:

Oferă consultanță în vederea finanțării proiectului de investiţii:
1. Identifică nevoia împreună cu clientul ținând cont de oportunitățile oferite de fondul vizat și având în vedere tipurile de nevoi și încadrarea acestora în programele aferente;
­2. Analizează programele lansate, identificând noi oportunități pentru dezvoltarea proiectului, în acord cu ghidurile aferente fiecărui program și cu ideea proiectului;
­3. Schitează ideea de proiect conform cerinţelor clientului si legislaţiei in vigoare;
4. Stabileşte eligibilitatea ideii conform legislaţiei in vigoare si normelor de aplicare specifice tipului de proiect.

Elaborarea cererii de finanțare:
1. Stabileşte documentele necesare depunerii cererii de finanţare;
2. Colectează informaţiile necesare de la beneficiar/parteneri ai proiectului;
3. Întocmește planul de afaceri;
4. Elaboreaza analize cost-beneficiu si urmareste indicatorii financiari.
5. Redactează capitolele și anexele din cererea de finanţare în funcţie de specificaţiile prevăzute în Ghidul solicitantului, folosind limbajul adecvat și forma cerută
6. Supune aprobării forma provizorie a proiectului tuturor factorilor implicaţi, corectând eventualele neconcordante si omisiuni de comun acord cu partenerii implicaţi, in vederea asigurării coerentei proiectului
7. Redactează forma finala a proiectului conform Ghidului solicitantului;
8. Răspunde la solicitarile de clarificări formulate de către Autoritățile de management care verifică proiectele.
9. Oferă consultanță, gestionează, organizează si intocmeste documentaţiile necesare din perioada de implementare a proiectelor de investiţii:­

Monitorizeaza implementarea proiectelor:
1. Urmăreşte toate activităţile proiectului în vederea realizării lor conform graficului de activităţi.
2. Păstrează legătura cu beneficiarii proectelor;
3. Pregăteşte documentaţia de achiziţii şi cea a dosarelor de cerere de plată/ rambursare.
4. Redactează rapoartele periodice privind managementul de proiect.


CERINTE

1. Persoană analitică, disciplinată, ordonată, motivată de dorința de a învăța permanent
2. Calități obligatorii: seriozitate, punctualitate, spirit proactiv, capacitate de coordonare, rezistență la stres
3. Posibilitate de adaptare la program prelungit
4. Atitudine independentă și pozitivă, orientare puternică către rezultate
5. Folosirea corectă a limbii române
6. Abilități conversaționale
7. Cunoașterea limbii engleze nivel avansat
8. Cunoștințe temeinice Word, Excel, Power Point, Adobe Reader, motoare de căutare

Cunoştinţele şi experienţă de minim 1 an în elaborarea şi implementarea proiectelor europene reprezintă un avantaj


BENEFICII OFERITE

• Un pachet salarial (salariu fix plus bonusuri) care recompensează performanța;
• Cursuri de pregătire și perfecționare profesională;
• Șansa de a face parte dintr-o echipă tânără și entuziastă.


DESCRIEREA FIRMEI

BD Moesia Research S.R.L este o firmă construită și consolidată în jurul unor valori comune ale echipei: profesionalism, inovație, dinamism și flexibilitate. Din anul 2008, o dată cu startul activității, firma noastră se află în permanentă dezvoltare și se poate mândri cu performanțe atinse în domenii precum consultanța privind accesarea și implementarea de proiecte finațate prin fonduri nerambursabile, management de proiect, elaborare strategii de dezvoltare, organizarea de evenimente bussiness, campanii PR & Marketing.