Consilier Suport Comercial Relatii Clienti

UPC Romania S.A.

03-09-2014 | EXPIRA LA 03-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Urmareste si rezolva cazurile de natura comerciala (suspendari/reconectari de servicii, duplicate facturi, etc.) conform procedurilor si regulilor companiei;
- Preia si inregistreaza in baza de date solicitarile/incidentele comunicate de catre clienti prin intermediul e-mail, fax, scrisori, colaborand si cu celelalte departamente pentru solutionarea lor;
- Escaladeaza situatiile nerezolvate in timpul stabilit catre nivelele superioare urmarind finalizarea lor si informand permanent clientii asupra stadiului de rezolvare a acestora;
- Face propuneri de imbunatatire a proceselor pentru eficientizarea proceselor existente;
- Atinge standardele de calitate si cantitate conform formularului de evaluare;
- Se informeaza in mod constant asupra procedurilor de lucru precum si a produselor companiei.


CERINTE

- Studii medii sau superioare, de preferat profil economic;
- Cel putin un an de experienta anterioara intr-un departament BackOffice (activitari, rezilieri de servicii, stornari de facturi, verificari OP);
- Cunoasterea limbii engleze vorbite si scrise cel putin la nivel mediu; cunoasterea altor limbi constituie un avantaj;
- Abiliati de lucru cu calculatorul - cunostinte foarte bune de utilizarea aplicatiilor: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
- Cunostinte foarte bune de comunicare scrisa;
- Cunostinte de baza in domeniul telecom.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.