Consilier juridic

Avestis International SRL

18-01-2018 | EXPIRA LA 17-02-2018

Job expirat

RESPONSABILITATI

Care sunt responsabilitatile acestei persoane?
1. Recuperare de bunuri si debite de la persoanele fizice si juridice pe cale amiabila sau prin intermediul procedurilor judiciare.
2. Gestionarea portofoliului de debitori alocat conform procedurilor interne.
3. Contactarea telefonica a debitorilor in vederea informarii cu privire la situatia debitelor restante, in vederea incheierii unor acorduri pe cale amiabila.
4. Contactarea directa a debitorilor pe teren in vederea identificarii/recuperarii bunurilor/debitelor si participarea la negocieri directe.
5. Identificarea celor mai bune solutii de plata si negocierea termenilor de plata cu debitorii intr-o maniera profesionala.
6. Monitorizarea si gestionarea dosarelor aflate in portofoliul executorilor judecatoresti si mentinerea legaturii cu acestia.
7. Monitorizarea si gestionarea dosarelor de insolventa, mentinerea legaturii cu lichidatorii judiciari.
8. Mentinerea si administrarea parteneriatelor cu clientii si colaboratorii societatii.
9. Intocmirea de evidente, rapoarte si informari saptamanale si/sau lunare privind rezultatele activitatii.
10. … lasam loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs.


CERINTE

Crestem, ne dezvoltam si vrem un coleg nou in echipa noastra, asa ca suntem in cautarea unui consilier juridic pentru departamentul de recuperari bunuri/creante in Bucuresti.
Cum ar trebui sa fie aceasta persoana ca sa fie si ea și noi mulțumiti de colaborare?
1. Sa fie o persoana mereu cu zambetul pe buze si sa aiba o atitudine pozitiva. Ne dorim sa pornim la drum doar cu persoane optimiste, care vad partea plina a paharului intotdeauna.
2. Sa fie dispusa sa invete. Daca nu invata, nu creste, daca nu creste, firma nu creste. Intotdeauna preferam o situatie in care ambele parti au de castigat.
3. Sa fie o persoana careia sa ii placa provocarile si sa accepte schimbarile cu lejeritate.
4. Sa se imbrace frumos – da, imaginea ei/noastra transmite imaginea firmei si e un aspect foarte important pentru noi.
5. Sa fie o persoana organizata și foarte atenta la detalii, ce cauta sa isi imbunatateasca in permanenta metoda de lucru.
6. Sa fie o persoana responsabila si cu initiativa personala. Initiativele sunt incurajate si intotdeauna binevenite.
7. Sa fie descurcareata. Cand ii dam o situatie de rezolvat sa nu se opreasca pana nu gaseste solutia. Proactiv este cuvantul care trebuie sa o caracterizeze.
8. Sa fie un bun negociator, cu atitudine ferma si sa fie capabil sa ia decizii in situatii limita.
9. Sa fie disponibila sa lucreze in echipa si sa ii ajute pe ceilalti din firma.
10. Sa stie engleza si sa aiba cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
11. Sa detina permis auto, categoria B. Experienta este obligatorie!
12 . Sa fie disponibila pentru deplasari atat in Bucuresti cat si in tara, avand in vedere ca o mare parte din timpul alocat activitatii se poate petrece pe teren.
13. Studiile superioare juridice finalizate sunt obligatorii. Poate sa fie proaspat absolvent, masterand sau cu experienta. Nu conteaza varsta… numai atitudinea!
14. Daca are cunostinte privind executarea silita, procedura insolventei, procedura civila, cu singuranta va fi un plus, dar nu criteriu eliminatoriu!
15. Experienta in materia recuperarii de creante si in materia leasing-ului reprezinta un avantaj, dar cu singuranta nu va fi considerat un minus!

Care sunt responsabilitatile acestei persoane?
1. Recuperare de bunuri si debite de la persoanele fizice si juridice pe cale amiabila sau prin intermediul procedurilor judiciare.
2. Gestionarea portofoliului de debitori alocat conform procedurilor interne.
3. Contactarea telefonica a debitorilor in vederea informarii cu privire la situatia debitelor restante, in vederea incheierii unor acorduri pe cale amiabila.
4. Contactarea directa a debitorilor pe teren in vederea identificarii/recuperarii bunurilor/debitelor si participarea la negocieri directe.
5. Identificarea celor mai bune solutii de plata si negocierea termenilor de plata cu debitorii intr-o maniera profesionala.
6. Monitorizarea si gestionarea dosarelor aflate in portofoliul executorilor judecatoresti si mentinerea legaturii cu acestia.
7. Monitorizarea si gestionarea dosarelor de insolventa, mentinerea legaturii cu lichidatorii judiciari.
8. Mentinerea si administrarea parteneriatelor cu clientii si colaboratorii societatii.
9. Intocmirea de evidente, rapoarte si informari saptamanale si/sau lunare privind rezultatele activitatii.
10. … lasam loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs.


BENEFICII OFERITE

Ce ii oferim?
1. Atmosfera de lucru placuta, mediu de lucru dinamic si profesionist.
2. Indrumare. Suntem o echipa unita si ne ajutam reciproc intotdeauna.
3. Training intern, acces la training-uri si cursuri pentru dezvoltare profesionala.
3. Pachet salarial motivant, bonusuri in functie de realizari si de implicare.
4. Seriozitate (ne respectam obligatiile ... de fiecare data!).
5. Posibilitatea de a-ti crea relatii de calitate cu oameni de succes.