Job expirat
- redacteaza, avizeaza si urmareste contracte, precum si alte documente emise de departamentele societatii, verificand legalitatea, oportunitatea si corectitudinea lor in conformitate cu scopul pentru care au fost redactate
- asigura fluxul informational referitor la documentele cu continut juridic intre departamentele societatii
- intocmeste procesele verbale si deciziile Adunarii Generale a Actionarilor si Consiliului de Administratie ale societatii
- redacteaza notificari de reziliere, de punere in intarziere, somatii de plata, ordonante de plata, cesiuni de creanta, alte actiuni
- reprezinta societatea in fata instantelor de judecata si formuleaza apararea si/sau actiunile in instanta
- face demersurile necesare desfasurarii in legalitate a activitatii societatii (in conformitate cu Legea societatilor comerciale si cu orice alta prevedere legala incidenta), identifica noutatile in materie de legislatie a societatilor comerciale pe actiuni, intocmeste si inregistreaza documentatia aferenta pentru desfasurarea in legalitate a activitatii societatii
- acorda consultanta juridica diferitelor departamente ale societatii
- intocmeste documentatia necesara in relatiile societatii cu institutiile din Romania (Registrul Comertului, Parchet, primarii, notariate, politie, etc) si reprezinta societatea in vederea obtinerii actelor si avizelor necesare desfasurarii in legalitate a activitatii
- identifica formalitatile legale ce trebuie indeplinite in relatia cu autoritatile locale din tarile unde compania urmeaza sa execute lucrari in constructii (Registrul Comertului, fisc, inspectoratele de munca, primarii, ministere, sindicate, etc) si intocmeste rapoarte cu privire la complexitatea, costurile, durata, etc acestor formalitati
Studii juridice de specialitate absolvite
Experienta minima de 3 ani in domeniul juridic, activitati de redactare si urmarire contracte, consultanta in drept societar, relatii juridice intre profesionisti, dreptul muncii, reprezentare in instanta
Cunoasterea limbilor engleza si/sau franceza, pentru avizarea in scris a contractelor, constituie un avantaj
Cunoasterea contractelor FIDIC constituie avantaj
Cunostinte operare PC (Word, Excel)
Se ofera un mediu de lucru placut, profesionist si un salariu atractiv.
Integrator de servicii industriale:
- proiecte la cheie in industria cimentului, infrastructura telecomunicatii, echipamente electrice si de automatizari, retele voce-date, sisteme de securitate, confectii si structuri metalice
- antreprenor general constructii civile si industriale